Skip to main content
Hallo,

Op de telefoon van onze zoon staat roaming en dataverbinding uit. Bij Simyo staat internet op je mobiel ook uit. Hij heeft een abonnement zonder internet. Hoe kan het dat we dan toch internetkosten moeten betalen??
Beste Rolem welkom op het forum.



Als internet uit staat op de Simyo pagina dan is internet niet mogelijk. Het enige wat kan bedenken is dat er internet is verbruikt voordat internet is uitgezet. Zou dit kunnen?
Beste Rolem welkom op het forum.



Als internet uit staat op de Simyo pagina dan is internet niet mogelijk. Het enige wat kan bedenken is dat er internet is verbruikt voordat internet is uitgezet. Zou dit kunnen?





Zal het even in de gaten houden maar volgens mij staat internet al langer uit. Erg vreemd!
Soms gaat het technisch bij simyo fout. Een moderator zal vast even kijken of het klopt. Ik heb wel vaker gezien dat mensen de kosten voor internet terug kregen.
Dat klopt, gemaakte kosten dan gewoon gecrediteerd. De klantenservice kan dit idd nakijken.
Hi Rolem,



Hier is dan de moderator die het na heeft gekeken ;)



Je hebt op 27 oktober de optie 'internet op je mobiel' uitgezet op Mijn Simyo. De kosten die hiervóór gemaakt zijn, zijn de internetkosten die nu op je factuur staan.

Na 27 oktober is er geen internetverbinding meer geweest met het mobiele netwerk.



Gelukkig is er relatief weinig data verbruikt zonder bundel en zijn de €'s nog op 1 hand te tellen. We maken het wel eens anders mee...





Martijn®️ en Groentjuh; Thnks for the help!
Ook ik heb ineens 5 mb verbruikt terwijl ik internet heb uitgezet op de symio pagina. Hoe kan dit?
Hoi marionj60,



Welkom op het forum :)



Ik zie dat je iets meer dan 9 MB hebt verbruikt. Als je een Prepaid of Sim Only bestelt bij Simyo dan staat de optie 'internet op je mobiel' standaard aan. Vandaar dat je dus data hebt verbruikt.



Als ik wat beter naar je verbruik kijk dan zie ik dat je op 04-06-2014 om 14:59 het verbruik hebt gehad. Je hebt de optie voor internet om 15:18 pas uitgezet. Het verbruik klopt dus wel, maar omdat het met een vertraging wordt verwerkt is het pas om 17:43 getoond. Het lijkt nu of je data hebt verbruikt terwijl de optie uit stond, maar dat is dus niet zo. Je kunt je verbruik controleren op Mijn Simyo onder de tab Verbruik.



Heb je nog meer vragen of heb ik je dit zo duidelijk uitgelegd?
Hier precies het zelfde probleem internet staat uit op mijn simyo en heeft altijd uitgestaan. Dus graag oplossen want waneer hie op aan heeft gestaan is dit een fout bij simyo ik heb deze optie bewust altijd op uit staan namelijk en heb dit ook steeds gecontroleerd!!
Hoi Alwin Hummels,



Allereerst welkom op het forum! :)



Ai, ik zie inderdaad dat de optie voor mobiel internet uitstaat op Mijn Simyo, al heel lang zelfs, maar dat er alsnog verbruik heeft plaatsgevonden via mobiel internet, dat is natuurlijk niet de bedoeling :(



Ik heb de optie nogmaals uitgezet op het netwerk en natuurlijk de kosten voor je gecrediteerd. Ik ga er vanuit dat het hiermee is opgelost, mocht dat niet het geval zijn, dan hoor ik dit graag van je!
Ik heb sinds kort prepaid van Simyo en er een aparte internetbundel bijgekocht.

Als ik contact maak met iemand, zien ze mijn oude mobiele nummer, hoewel ik er de nieuwe simkaart van Simyo in heb zitten. Ik heb geen nummerbehoud aangevraagd, omdat ik het nieuwe telefoonnummer van Simyo ben gaan gebruiken. Mijn vorige simkaart was van het Kruidvat met ook de KPN als provider. Deze simkaart heb ik in mijn oude telefoon gestopt. Ik snap niet , hoe dit kan en het is erg verwarrend voor iedereen.
Hoi Alwin Hummels,



Allereerst welkom op het forum! :)



Ai, ik zie inderdaad dat de optie voor mobiel internet uitstaat op Mijn Simyo, al heel lang zelfs, maar dat er alsnog verbruik heeft plaatsgevonden via mobiel internet, dat is natuurlijk niet de bedoeling :(



Ik heb de optie nogmaals uitgezet op het netwerk en natuurlijk de kosten voor je gecrediteerd. Ik ga er vanuit dat het hiermee is opgelost, mocht dat niet het geval zijn, dan hoor ik dit graag van je!





Bedankt het is idd netjes opgelost zo.
Hi Alwin Hummels, blij dat je tevreden bent :D



Nell van de Looij, je hebt je vraag ook hier gesteld, alwaar ik hem beantwoord heb.

Je hoeft je vragen trouwens nooit meer dan 1 keer te stellen hier op het forum, hoor. We behandelen echt élke vraag 😉

Reageer