Skip to main content
Krijg vandaag email dat mijn prepaid kaart negatief saldo heeft. Ga in mijn Simyo kijken, is ongewenst mijn internetverbruik ingeschakeld, terwijl ik nooit internet gebruik. In de statistieken is ook te zien dat er niet gebeld en niet geinternet is. Hoe kan dit en hoe wordt dit opgelost.
Aan de hand van je tekst kan het volgende spelen.

Op je telefoon staan een aantal apps, zorg er voor dat ze niet automatisch bijgewerkt worden maar uitsluitend via wifi.

Dit bijwerken kan onbewust gebeuren.

Controleer bij instellingen op de telefoon dat mobiele netwerken uit staat. (Geeft extra zekerheid)

Bij upgrades van firmware uitsluitend wifi gebruiken.

Het belangrijkste is dus mobiele netwerken uit...... Gebruik voor data alleen wifi.



Alles duidelijk begrepen? 🆒



Groet,

Friesian
Hoi aggie,



Leuk om je na al die jaren dat je al klant bent je op het forum tegen te komen, welkom :)



Toen je in 2009 klant werd, stond internet al aan. Hierover hebben we je destijds ook geïnformeerd. Als je namelijk een simkaart bestelt bij Simyo staat de optie 'internet op je mobiel' standaard aan. In al die jaren heb je 26-07-2014 pas voor het eerst internet gebruikt. Heb je misschien een smartphone aangeschaft?



Op Mijn Simyo kan ik zien dat je de optie voor internet uit hebt gezet. Dat is heel goed, nu kun je geen data meer gebruiken. Als je dit wel wil, zet dan eerst een databundel aan voordat je de optie weer aanzet. Als je je beltegoed opwaardeert kun je weer bellen :)



Hebben Friesian en ik je zo goed geholpen?



@Friesian, dankje voor je antwoord!

Reageer