Skip to main content
Ik heb de optie internet op je mobiel uitstaan maar heb toch mb verbruik na het uitzetten. Hoe kan dat?
Twee mogelijkheden: ofwel het uitzetten van internet op Mijn Simyo is niet goed geregistreerd door het systeem, als dat zo is dan zal iemand van Simyo dat kunnen bevestigen en krijg je eventuele kosten terug, ofwel het verbruik dat je ziet is nog van voordat je internet uitzette, omdat de weergave van het verbruik niet realtime gebeurt.
Dank voor je antwoord, ik wacht het antwoord van symio af.
Hoi Liese Lotje, en welkom op het Simyo forum :)



Scotsman geeft al de twee opties aan waar het aan zou kunnen liggen (waarvoor dank!), en het blijkt beide opties te zijn... :(



Je hebt op 17 oktober om 14,27 21621 KB verbruikt tegen het geldende Pay-as-you-go tarief van €0,10 per 100 KB.

Om 14.46 uur heb je de optie 'internet op je mobiel' uitgezet. Hierna is om 17.34 uur nog een 481 KB verbruikt.



Aan de €21,61 die voor de eerste datasessie is gerekend, kan ik jammer genoeg niets doen... Die andere €0,48 heb ik zojuist gecrediteerd op je beltegoed.
Bedankt voor het antwoord en de creditering. Toch heb ik het sterke vermoeden dat een deel van de eerste datasessie, na het uitzetten van de internet optie heeft plaatsgevonden.
Bedankt voor het antwoord en de creditering. Toch heb ik het sterke vermoeden dat een deel van de eerste datasessie, na het uitzetten van de internet optie heeft plaatsgevonden.



Hoi Liese lotje,



Ik heb het ook nog even bekeken. De optie is uitgeschakeld om 14:46. Je eerste sessie is van 14:27. Toen stond de optie dus nog aan, en zijn de kosten terecht in rekening gebracht.

Nu staat de optie goed uit, dus het zal je niet meer overkomen. :)



Groetjes,

Charlene
Ok, bedankt!
Ok, bedankt!



Hoi Liese Lotje,



Graag gedaan en een fijne dag.

Reageer