Skip to main content
hallo,



ongevraagd is er door een symio medewerker eea ingesteld mbt internet en hierdoor heeft mijn zoon binnen 1 dag ruim € 15 euro

verbruikt voor 12 mb internet.Dit was NIET de bedoeling en graag verwachten wij een passende oplossing.

het blijkt dat internet öpen"of äan" is gezet zonder dat mijn zoon hier van af wist en € 15 euro is voor hem 3 weken zakgeld.



Jan Alkema
hallo, ongevraagd is er door een symio medewerker eea ingesteld mbt internet en hierdoor heeft mijn zoon binnen 1 dag ruim € 15 euro verbruikt voor 12 mb internet.Dit was NIET de bedoeling en graag verwachten wij een passende oplossing. het blijkt dat internet öpen"of äan" is gezet zonder dat mijn zoon hier van af wist en € 15 euro is voor hem 3 weken zakgeld. Jan Alkema




hier is de aktie/reactie eerder gedaan door Symio medewerker :



Beste jan alkema, Je hebt een nieuw privébericht van Wayne ontvangen op het Simyo Forum, getiteld "Creditering internetbundels". Dit is de tekst van het gestuurde bericht: *************** Hey jan alkema, Omdat je geen gebruik van de internetbundels hebt kunnen maken, hebben wij €3,00 aan jouw beltegoed toegevoegd. Indien je nu een internetbundel aanvraagt, kan je gebruik maken van internet op jouw mobiel via ons netwerk. *************** 
1 uur geleden 1  hallo,



ongevraagd is er door een symio medewerker eea ingesteld mbt internet en hierdoor heeft mijn zoon binnen 1 dag ruim € 15 euro

verbruikt voor 12 mb internet.Dit was NIET de bedoeling en graag verwachten wij een passende oplossing.

het blijkt dat internet öpen"of äan" is gezet zonder dat mijn zoon hier van af wist en € 15 euro is voor hem 3 weken zakgeld.



Jan Alkema 
Hoi jan alkema,



Ik denk dat moderator Wayne je vraag in dit topic verkeerd heeft begrepen. Je gaf via onderstaande reactie aan dat je geen gebruik kon maken van internet. Wayne heeft vervolgens de optie 'internet op je mobiel' aan gezet zodat je van de dagbundel gebruik kon maken.



Hallo,



nu reeds 3x 1 euro afgeschreven voor 1 dag internetbundel van 20 mb,maar ieder keer

wordt er een euro afgeschreven,maar heb ik steeds geen internetbundel van 20 mb,

balen ! hoe kan dit nu steeds gebeuren.




Als de optie 'internet op je mobiel' aan staat, kun je technisch gezien internetten. Ook wanneer je geen internet bundel hebt. Als deze optie uit staat kun je technisch gezien niet internetten. Ik vermoed dat Wayne je vraag wellicht niet helemaal goed heeft geïnterpreteerd. Ik zal daarom het verbruikte beltegoed (€ 19,78) daarom terugzetten.



Groetjes,



Alex



Groetjes,



Alex

Reageer