Skip to main content
Ik heb twee telefoonnummers van prepaid overgezet naar een sim only,

Ik heb een mail gehad dat de sim only voor beide nummers is ingegaan, maar het internet werkt nog niet.

Hoe kan dit, want de wifi werkt wel dus de twee toestellen zijn wel goed ingesteld voor internet.
Wifi staat los van het internet via je dataverbinding van je mobiel. Dus je instellingen hoeven niet perse correct te zijn.



Check op de Mijn Simyo pagina's (instellingen - netwerk instellen) even of internet op je mobiel wel aanstaat.



Ik weet niet of je internet afnam bij Simyo in je prepaid tijd? Zo ja dan staan je APN instellingen correct. Zo nee dan kun je ze het beste even nalopen. https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp#/



Misschien sowieso verstandig om even te doen.



Wat je ook kun doen is even je toestel uit doen voor ongeveer 10 minuten en als je ze weer hebt opgestart nogmaals proberen.



Lukt dit alles niet dan moet er denk ik een reset komen vanuit SImyo.
Hoi Cindy1972, welkom op het Simyo forum 🙂.



Wat onhandig dat je geen internet had op je telefoon, ondanks je een internetbundel had geactiveerd. Nu zie ik wel dat je kort na het antwoord van Raytje wel verbinding had met internet. Kun je ons vertellen wat precies de oplossing was?



Groetjes, Tiury



Bedankt Raytje! 🙂
Het is uiteindelijk gelukt met het uit- en vervolgens na 10 minuten weer aanzetten van de toestellen.



Bedankt voor jullie reacties!
Hoi Cindy1972,



Wat fijn dat je nog even laat weten of het allemaal gelukt is 🙂 Helemaal mooi dat het antwoord hierop positief is en dat je gebruik kunt maken van de telefoons.



Mocht je onze hulp nog eens nodig hebben, laat je het dan weten?



Groetjes,

Angela

Reageer