.

Beantwoord

internet op mobiel

  • 6 February 2013
  • 5 reacties
  • 425 Bekeken

Heey,

Ik heb net een maandbundel internet van simyo gekocht, maar ik krijg het maar niet aan op mijn htc. Bij 'mijn simyo' al op aan geklikt en er zouden smsjes moeten komen en daarna moet ik mijn telefoon uitzetten, maar er komt niks...
Wat kan ik nu doen?
icon

Beste antwoord door Esma 7 February 2013, 17:01

Bekijk originele reactie

5 reacties

excuus. ik kan om welke reden dan ook geen nieuw topic starten

Mijn internet maand bundel liep tot en met 6 februari. Ik probeer nu, 7 februari, een nieuwe maand bundel te activeren alleen blijf ik in het scherm daar zien "u heeft nog 0 mb over tot en met 6 februari". Ik heb enkel de knop "terug" en niet waar ik hem altijd activeer.

Hoe kan dit?
Badge +1
Hoi Rosali,

Kun je mij vertellen wat voor toestel je in gebruik neemt? Dan kan ik jou namelijk voorzien van de juiste handmatige internetinstellingen.

Ook kun je even een kijkje nemen in dit topic.
Badge +1
Hoi Marjoow,

Ik zie dat je internetbundel actief is tot en met 7 februari. Je kunt morgen een nieuwe internetbundel activeren.
Badge
hallo

Vanaf vandaag zou ik internet op me blackberry hebben, ik heb een blackberry bundel, maar mijn pin doet het niet, mijn apps ook niet en internet doet het ook niet.
ik zat vandaag te kijken en ik zie dat ik nog maar 79 minuten over heb en 800 mb terwijl ik het helemaal niets gebruikt heb. ik wil wel graag pingen en me apps kunnen gebruiken

kunt u me misschien helpen
Reputatie 2
Badge +1
Hey vanieta2642,

Ik heb jouw vraag in dit topic beantwoord.

Reageer