Skip to main content
Beste,



SInds ik overgestapt van een simyo prepaid naar een simyo abbonement baal ik van de internet snelheid. Zo geeft speedtest een download snelheid van 0.12 mbps aan. Heb al diverse telefoons gebruikt en het blijft gewoon hetzelfde. Ook geeft mijn telefoon 3g, maar meestal zelfs H+ aan, is er misschien iets fouts gegaan met omzetten van het abbonnement?



MVG



Alex
Beste,



SInds ik overgestapt van een simyo prepaid naar een simyo abbonement baal ik van de internet snelheid. Zo geeft speedtest een download snelheid van 0.12 mbps aan. Heb al diverse telefoons gebruikt en het blijft gewoon hetzelfde. Ook geeft mijn telefoon 3g, maar meestal zelfs H+ aan, is er misschien iets fouts gegaan met omzetten van het abbonnement?



MVG



Alex




Hoi Alexr,



Goed dat je de simkaart alvast in een ander toestel hebt geprobeerd. Dan kunnen we al uitsluiten dat het aan je toestel zou liggen.

Graag ontvang ik de postcode waar je dit ervaart. Of is het overal aan de hand? En ik hoor ook graag welk toestel je gebruikt.

Verder ga ik wat andere instellingen controleren met de technische afdeling, daar houd ik je van op de hoogte.



Laat je het even weten?



Groetjes,

Charlene
Dit ervaar ik dus overal. Amsterdam, rotterdam, etc. Maar bedankt dat jullie kijken of het misschien aan bepaalde instellingen ligt.
En ik gebruik de samsung galaxy s2.
Bedankt, is opgelost. Zit nu aan de 2mb.
Mooi zo. :)  Misschien ook effe melden hoe het opgelost is? 
Ik denk dat jullie de instellingen veranderd hebben, internet lag er voor een uur uit en daarna was het opeens 2mb.
Ik denk dat jullie de instellingen veranderd hebben, internet lag er voor een uur uit en daarna was het opeens 2mb.



Hoi Alexr,



We hebben inderdaad iets aangepast aan de instellingen. Fijn om te horen dat het daarmee is opgelost.



Groetjes,

Charlene
Wat is er dan aangepast?
;40790">Wat is er dan aangepast?



Hoi Martijn®️,



Internetoptie opnieuw gekoppeld aan de aansluiting. 🙂 Alexr is overgestapt, en dan helpt dat wel eens.



Groetjes,

Charlene

Reageer