Skip to main content
Exusus blijkt al opgelost te zijn................!
foutieve aangemaakt
Exusus blijkt al opgelost te zijn................!

foutieve aangemaakt



Hoi 1965Miep,



Welkom op het forum, en goed dat het al is opgelost 🙂

Wat was er precies aan de hand?

Nu weet je hoe je een topic kunt aanmaken. Dus als er weer iets is, aarzel niet om weer het forum te bezoeken 🆒



groetjes,

Charlene
Hallo Charlene,

Eigenlijk kwam ik er niet uit hoe het precies werkt met het forum en ben over gegaan naar FB, dat ging ook prima alleen kwamen we niet uit het probleem.

Gisteravond terug in Nl bleek ook daar internet niet meer te werken. Vreemd genoeg nadat ik zelf op simyo nog maar weer eens alles op uit en aan heb gezet plotseling weer wel.

bedankt voor je reactie.

Groet

Miep
Heey 1965Miep,



Wat leuk je ook hier te spreken :)

Ben benieuwd wat er nu gebeurt wanneer je weer in het buitenland bent.



Tot de volgende keer!
hallo,

Ik heb een samsung Gio, alleen ik heb al de hele nacht handmatig internet erop proberen te zetten alleen het lukt niet.
Welke instellingen staan er nu in en staat internet aan zowel op je mobiel als op je persoonlijke pagina?
ik heb de instellingen gedaan zoals hier eerder op de pagina stond, instellingen - draadloos en netwerken - en dan bij toegangspunten dit ingevult

APN: internet

Proxy: (geen)

Poort: 5080

Gebruikersnaam: (geen)

Wachtwoord: (geen)

Server: 0.0.0.0

MMSC: (geen)

MMS Proxy: (geen)

MMS Poort: (geen)

MCC: 204

MNC: 08

Verificatietype: PAP

APN-type: Internet of default



en als ik dan op opslaan duuw, gebeurt er nog niks.

Ik krijg dan de heletijd een toegangspunt van KPN.





internet staat aan op mijn persoonlijke pagina en via de mobiel
hallo,

Ik heb een samsung Gio, alleen ik heb al de hele nacht handmatig internet erop proberen te zetten alleen het lukt niet.




Hoi Jordyamber,



Je aansluiting is op dit moment geblokkeerd, omdat de factuur van oktober nog niet betaald is. Vandaar dat je internet dus niet werkt. Wanneer je de factuur van oktober kunt betalen met de link naar iDeal in de derde herinnering, dan word je gedeblokkeerd en gaat je internet ook weer werken. Mocht je die link niet meer hebben, laat het dan even weten, dan kan ik je die opnieuw sturen.



Groetjes,

Charlene

Reageer