.

Beantwoord

Internet op Android LG toestel

  • 17 October 2012
  • 3 reacties
  • 265 Bekeken

Ik heb pas mijn mobiel terug gezet naar fabrieksinstellingen, en nu heb ik poblemen om mijn mobiele internet te laten werken op mijn android LG E720.
Ik heb van alles al geprobeerd, APN ingesteld zoals hier bij simyo beschreven( voor android) , mijn mobiele internet staat aan via mijn Simyo.
sms gestuurd naar met Ja naar 1300, maar kreeg terug dat mijn mobiel niet geconfigureerd kon worden.
APN aangemaakt en natuurlijk geselecteerd, telefoon aan en uit gezet een kwartier gewacht maar ik krijg het niet voor elkaar om mobiele internet te krijgen. Wat moet ik nu doen???
icon

Beste antwoord door Alex 18 October 2012, 11:07

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi MonCol,

Dat is vervelend. Netwerktechnisch staat je aansluiting goed in ons systeem. Het lijkt er op dat de instellingen op je toestel toch niet goed ingesteld staan. Ik zal voor de zekerheid je aansluiting voor internet herstellen. Daarom wil ik je vragen om het toestel uit/aan te zetten. Indien het dan nog niet werkt, raad ik je aan om langs een telefoonwinkel te gaan met onze instellingen. Zij kunnen wellicht achterhalen waar het mis gaat op het toestel.

Groetjes,

Alex
Hoi Alex,

Mobiel doet het nog steeds niet hoor!  ik heb em aan en uit gezet en niets!
ik zal van het weekend lang een telefoonwinkel gaan, misschien kunnen ze me daar zeggen wat verkeerd staat!

Bedankt voor je antwoord!!

Groetjes Monique
Reputatie 5
Badge +10
Hoi MonCol,

Hopelijk gaat het dan wel werken. Kan je laten weten of dan werkt?

Groetjes,

Alex

Reageer