.

Beantwoord

Internet (mb's) gaat super snel op

  • 22 June 2013
  • 3 reacties
  • 1045 Bekeken

Badge
Hallo,

Mijn internet gaat sinds kort echt onwijs snel op. Zo kwam ik nooit over de 75 % van mijn 500 mb bundel en zat ik daar nu binnen 2 weken al overheen. Ik kan wel per dag zien hoeveel ik verbruik maar niet waaraan. Zouden jullie dit voor me kunnen checken of weten jullie waar het aan zou kunnen liggen?

Zo zit ik de laatste dagen bijna alleen nog maar op wifi. Gister heb ik m'n internet denk in totaal zo'n uur aangehad alleen voor whatsapp en is er toch weer 2,5 mb opgegaan terwijl whatsapp vrijwel geen data kost

Gr Bas
icon

Beste antwoord door Scotsman 22 June 2013, 17:40

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Je zult van Simyo nooit horen waar je verbruik aan op is gegaan en welke app(s) daar voor verantwoordelijk waren, dit wordt namelijk niet geregistreerd. De beste strategie is om een app te installeren die precies bijhoudt waar het dataverbruik door veroorzaakt wordt. Een app die ik zelf gebruik heet Onavo Count, een van de weinige die je het verbruik per app (tijdens de laatste 30 dagen) laat zien.
Badge
Bedankt ik ga hem installeren!
Badge +8
Hallo,

Mijn internet gaat sinds kort echt onwijs snel op. Zo kwam ik nooit over de 75 % van mijn 500 mb bundel en zat ik daar nu binnen 2 weken al overheen. Ik kan wel per dag zien hoeveel ik verbruik maar niet waaraan. Zouden jullie dit voor me kunnen checken of weten jullie waar het aan zou kunnen liggen?

Zo zit ik de laatste dagen bijna alleen nog maar op wifi. Gister heb ik m'n internet denk in totaal zo'n uur aangehad alleen voor whatsapp en is er toch weer 2,5 mb opgegaan terwijl whatsapp vrijwel geen data kost

Gr Bas


Hoi bassabas12,

Dat is helaas waar, wat Scotsman zegt. Wegens de wet op de privacy wordt er alleen geregistreerd hoeveel data je verbruikt en op welke tijdstippen het netwerk dat doorgeeft aan ons. Zo'n app kan, hoewel je daar geen rechten aan kunt ontlenen bij Simyo, wel heel verhelderend werken. Dan kun je er tenminste achterkomen waar het door komt, en er iets aan doen.

Ik hoop dat je er snel achterkomt, en laat je het hier dan nog even weten?

Groetjes,
Charlene

Reageer