.

Beantwoord

Internet maandbundel werkt niet

  • 4 November 2012
  • 3 reacties
  • 415 Bekeken

Badge
Ik heb vorige week een prepaid maandbundel aangemaakt op mijn symio.
Ik kreeg een sms dat ik de instellingen binnen enkele minuten opgestuurd zou krijgen. Ik moet ze nog krijgen ....
Op mijn symio staat alles geactiveerd en ik zie dat er al een paar KB's zijn verdwenen terwijl ik er nog niks mee kan. Ik heb afgelopen vrijdag meerdere malen lange tijd in de wacht gestaan maar kwan er niet door,
Hopelijk kan ik op deze manier "contact" krijgen
icon

Beste antwoord door Alex 7 November 2012, 16:34

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Tiesonline,

Aan je verbruik te zien, heb je inmiddels gebruik kunnen maken van internet op je mobiel via ons netwerk. Klopt dit? En kan je aangeven wat je hebt gedaan om het werkend te krijgen?

Groetjes,

Alex
Badge
Dag Alex, ik weet het niet zeker, het werkte plotseling. D.w.z ik probeerde facebook te openen via een app en dat werkte niet, ben er inmiddels ook achter dat dat op een Blackberry (die heb ik dus) niet zomaar gaat. Andere geiinstaleerde apps werken wel ben ik inmiddels achter. De verwarring zat dus in mijn onwetendheid m.b.t de Blackberry. Op de browser werkte het wel en op de wifi ook. Heb inmiddels facebook voor BB geiinstaleerd en nu werkt het wer niet op de browser en op de wifi ........ zucht. Dit ligt niet aan Symio.
Ik rommel maar weer eens verder 🙂
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Tiesonline,

Ik heb wel een vermoeden waar het aan ligt. Je hebt een Blackberry internet bundel nodig om te kunnen internetten op je Blackberry. Helaas bieden we geen Blackberry internet bundels aan voor prepaid klanten.

Groetjes,

Alex

Reageer