Skip to main content
Dag mensen,



Ik heb mijn maandbundel van 100mb in de maand opgebruikt.

Nu zegt mijn internetbundel dat hij 0mb bedraagd maar nog 22 dagen geldig is.

Hier heb ik natuurlijk niks aan,dus wil ik er weer mb's bijkopen,maar kom er niet uit hoe dit moet.

Ik kan mij niet voorstellen dat ik nog 22 dagen moet wachten tot ik weer internet bij mag kopen.



Kan iemand mij helpen bij dit probleem?

Bij voorbaad dank.
De naam zegt het al, het is een 'maand'-bundel. Je mag in een maand tijd de bundel gebruiken. (Pas) na die maand mag je en kun je weer een nieuwe bundel kopen. Totdat de maand voorbij is, zul je of buiten-de-bundel moeten gaan internetten en/of meer op de wifi moeten gaan om zo de kosten te sparen.
Dag mensen,



Ik heb mijn maandbundel van 100mb in de maand opgebruikt.

Nu zegt mijn internetbundel dat hij 0mb bedraagd maar nog 22 dagen geldig is.

Hier heb ik natuurlijk niks aan,dus wil ik er weer mb's bijkopen,maar kom er niet uit hoe dit moet.

Ik kan mij niet voorstellen dat ik nog 22 dagen moet wachten tot ik weer internet bij mag kopen.



Kan iemand mij helpen bij dit probleem?

Bij voorbaad dank.




Hoi Vvdalen,



Welkom op het forum!

Het is helaas niet mogelijk om nu een andere maandbundel aan te schaffen terwijl er een maandbundel actief is.

Wanneer de bundel volgende maand verloopt dan kan je een nieuwe bundel aanschaffen. Ik raad je aan de optie 'Internet op je mobiel'/MMS' uit te zetten en gebruik te maken van het internet via het WIFI.



@ RicoK bedankt voor het meedenken.

Reageer