Skip to main content
Hallo Simyo,







Ik zit net naar mijn verbruik te kijken en zie dat er staat dat ik 1 euro moet betalen voor internet terwijl ik nog niet buiten me bundel zit hoe kan dit? Dit is op 7 juni geweest. Graag zou ik hier wat van horen. Want zo lang ik nog in me bundel zit hoef ik niks te betalen toch. Dus is dit wel erg vreemd.







MVG,



Denise Timmers







PS. Zijn er meer mensen die dit hebben gehad? Betalen voor je internet terwijl je nog niet buiten je bundel zit.
Hoi Deniset,



We hebben naar uw aansluiting gekeken en inderdaad geconstateerd dat er 1 euro voor internet verbruik is berekend. Volgens onze gegevens heb je echter nog voldoende mb's over. Dit wordt door het systeem automatisch recht gezet en zal derhalve niet op je factuur berekend worden. Onze excuses voor het ongemak.



Groetjes,



Alex
Ik heb hetzelfde probleem ik heb op 11 juli 2012 verbruikskosten van 1 euro, terwijl ik nog voldoende mb's over heb. Hoe zit dat?





Met vriendelijke groet,





Farsana
Bij mij is er gezegd dat ik die 1 euro automatisch weer terug zou krijgen ik heb het nog niet gezien want ik heb de factuur nog niet binnen waar dat op zou moeten staan. Staat ook in het schrijven van Alex. Dus ik hoop dat het goed komt maar hou het zeker in de gaten.



Groetjes,

Denise
Ik heb hetzelfde probleem ik heb op 11 juli 2012 verbruikskosten van 1 euro, terwijl ik nog voldoende mb's over heb. Hoe zit dat?





Met vriendelijke groet,





Farsana




Welkom op het forum soebeida,



Dit is een foutje in ons systeem. Wordt automatisch hersteld.



Bij mij is er gezegd dat ik die 1 euro automatisch weer terug zou krijgen ik heb het nog niet gezien want ik heb de factuur nog niet binnen waar dat op zou moeten staan. Staat ook in het schrijven van Alex. Dus ik hoop dat het goed komt maar hou het zeker in de gaten.



Groetjes,

Denise




Hoi Deniset,



Ik zie dat de verbruikskosten gecorrigeerd zijn. Als het goed is zie je ze daarom ook niet meer op je factuur terug.



Groetjes,



Alex

Reageer