Skip to main content
Hoi,



Ik ben een nieuwe klant bij Simyo. Nu krijg ik gisteren een mail dat ik mijn internetbundel overschreden heb....Ga ik kijken naar mijn factuur (via de gewone computer) zie ik dat er 7 euro nog iets berekend wordt voor een duur van 0.00......m.a.w.. Voor niets wordt dit bedrag in rekening gebracht. Om een lang verhaal kort te maken....





Ik via het contactformulier (tja het is zaterdag en dan is er geen klantenservice) een heel verhaal geschreven. Krijg ik bij het 'versturen' tot 5x aan toe een 'error' melding. Hierdoor kan ik niet eens de klantenservice van mijn klacht op de hoogte stellen(!). Gelukkig heb ik m in 'Word' staan en kan ik het nog tig keer proberen maar ja...Morgen weer een dag.



Via mijn simyo heb ik mijn internet uitgezet en op mijn telefoon ook. Wel heb ik Wifi aangezet. Ik hoop dat ik nu niet nog meer 'onnodige' kosten krijg(!). Wie weet lezen ze dit forum....
Hoi Kyaila,



Het contact formulier zou gewoon moeten werken. Kan je aangeven welke internet browser je gebruikt? Ik heb je aansluiting en je verbruik even bekeken. Ik zie dat je databundel op is. Ik zie ook dat er meerdere internet sessies tussen zitten waarbij je veel data verbruikt. In dit topic kun je meer lezen over hoe je veel data verbruikt met je telefoon.



Op 28/9 (de eerste buiten de bundel internet registratie) zie ik een sessie terug van 55075 kb. Hiervoor wordt € 2,69 in rekening gebracht. Dit moet je straks ook kunnen terug zien op je september factuur.



Groetjes,



Alex
Hoi Alex,



Bedankt voor je reactie. Volgens mij heb ik de explorer gebruikt. Zelf ben ik sinds gisteren de klantenservice aan het bellen omdat ik dit telefonisch makkelijker vind om te bespreken. Helaas krijg ik ze niet te pakken. Op dit moment probeer ik via de gewone telefoon ook contact te krijgen maar helaas...



Zelf kan ik mijn verbruik nu niet meer terug zien (denk dat dit komt omdat ik de factuur nog moet ontvangen). Ik heb gisteren al een aantal apps verwijderd van mijn telefoon en wil graag mijn internet weer aanzetten. Ik heb bedacht dat als ik thuis ben en mijn internet op mijn telefoon uitzet en alleen wifi gebruik (dus zonder internet via 'mijn simyo' op de site uit te zetten) dit ook al scheelt in gebruik. Wel vind ik het raar dat ik bij mijn vorige provider (t-mobile) nog nooit over de 1000MB ben gekomen en dat abonnement had ik al 2 jr.

Het is vervelend dat er kosten in rekening worden gebracht terwijl de duur 0.00 minuten is. Ik hoop dat de klantenservice mij hierin tegemoet wil komen.



Groetjes









Hoi,



Ik ben een nieuwe klant bij Simyo. Nu krijg ik gisteren een mail dat ik mijn internetbundel overschreden heb....Ga ik kijken naar mijn factuur (via de gewone computer) zie ik dat er 7 euro nog iets berekend wordt voor een duur van 0.00......m.a.w.. Voor niets wordt dit bedrag in rekening gebracht. Om een lang verhaal kort te maken....





Ik via het contactformulier (tja het is zaterdag en dan is er geen klantenservice) een heel verhaal geschreven. Krijg ik bij het 'versturen' tot 5x aan toe een 'error' melding. Hierdoor kan ik niet eens de klantenservice van mijn klacht op de hoogte stellen(!). Gelukkig heb ik m in 'Word' staan en kan ik het nog tig keer proberen maar ja...Morgen weer een dag.



Via mijn simyo heb ik mijn internet uitgezet en op mijn telefoon ook. Wel heb ik Wifi aangezet. Ik hoop dat ik nu niet nog meer 'onnodige' kosten krijg(!). Wie weet lezen ze dit forum....

Beste Kyalia,



Helaas zijn we laatste weken minder goed bereikbaar vanwege de grote drukte. Onze excuses hiervoor, wij proberen dit probleem zo snel mogelijk op te lossen.



Ons netwerk registreert enkel waarvoor vanaf jouw simkaart opdracht toe is gegeven. Deze verbinding heeft echt plaatsgevonden. Veel toestellen schakelen op het moment dat het Wifi signaal te zwak is automatisch over op het 3G netwerk. Wellicht is dit in jouw geval gebeurd. Om dit te voorkomen adviseren wij u de optie ‘internet op je mobiel/MMS’ volledig uit te schakelen via uw persoonlijke pagina op www.simyo.nl of vanuit het toestel als je op Wifi zit.



Je zal inderdaad even moeten wachten totdat de factuur online staat. Deze zal rond de 18de van deze maand online komen te staan. Hier krijg je nog een mail over.



Groetjes,



Arie

Reageer