Skip to main content
waarom kan ikde knop voor internet bundel niet gebruiken

het gaat nu van mijn beltegoed af,dat is niet de bedoeling
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld, maar je hebt een prepaid aansluiting waarmee je wilt gaan internetten (omdat je dit nog niet had).

En omdat je geen internetbundel kan bestellen, gaat het van je beltegoed af?
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld, maar je hebt een prepaid aansluiting waarmee je wilt gaan internetten (omdat je dit nog niet had).

En omdat je geen internetbundel kan bestellen, gaat het van je beltegoed af?



nee, ik wil een maandbundel kopen, maar de blauwe knop in mijn simyo kan niet gebruikt worden

en ik wil graag weten waaron miet

tot nu toe ging, naast het gebruik van wifi, buitenshuis het gebruik van mijn beltegoed af

heb inmiddels internetgebruik uitgezet,maar wil graag een maandbundel mb kopen
nee, ik wil een maandbundel kopen, maar de blauwe knop in mijn simyo kan niet gebruikt worden

en ik wil graag weten waaron miet



 

Je bedoelt dat die niet reageert? Andere browser geprobeerd? Internetcache legen. Probeer dat eens.
nee, ik wil een maandbundel kopen, maar de blauwe knop in mijn simyo kan niet gebruikt worden

en ik wil graag weten waaron miet



 

Je bedoelt dat die niet reageert? Andere browser geprobeerd? Internetcache legen. Probeer dat eens.



ja, dat bedoel ik

andere browser en internetchase legen helpt ook niet
Die blauwe knop waar of de MB's in worden weergegeven, of die waar wijzigen in staat.



Vreeeeemd !!!
Uitloggen en opnieuw inloggen?  Via  tablet?  Smartphone? Andere PC? 
nee, ik wil een maandbundel kopen, maar de blauwe knop in mijn simyo kan niet gebruikt worden

en ik wil graag weten waaron miet

tot nu toe ging, naast het gebruik van wifi, buitenshuis het gebruik van mijn beltegoed af

heb inmiddels internetgebruik uitgezet,maar wil graag een maandbundel mb kopen




Hoi Janny,



Welkom op het forum!



Ik heb even naar je aansluiting gekeken, en je hebt op 12-5 al een maandbundel aangeschaft/aangeklikt.

Je kon de blauwe knop dus niet gebruiken, omdat de bundel al actief was.



Veel internet-plezier!



Martijn®️ en de leon,



Bedankt voor het doorvragen/meedenken



Groetjes,



Charlene
Hoi Janny,



Welkom op het forum!



Ik heb even naar je aansluiting gekeken, en je hebt op 12-5 al een maandbundel aangeschaft/aangeklikt.

Je kon de blauwe knop dus niet gebruiken, omdat de bundel al actief was.







Thanks voor de update, Charlene. Kijk, dat konden wij natuurlijk ook niet weten dat Janny157 keer al op die knop had zitten tokkelen....:o
Thanks voor de update, Charlene. Kijk, dat konden wij natuurlijk ook niet weten dat Janny157 keer al op die knop had zitten tokkelen....:o



Hoi De Leon,



Dat had je ook niet kunnen weten dat Janny157 al een actieve bundel heeft. Wel bedankt voor het meedenken.

Reageer