.

Beantwoord

Internet IPhone 4s

  • 11 January 2013
  • 5 reacties
  • 243 Bekeken

Ik heb sinds vandaag mijn simyo abonnement geactiveerd maar heb nooit het smsje gekregen van simyo om mijn internet te activeren. Ik heb m'n mobiele data netwerk veranderd zoals simyo dat aangaf met internet, KPN en gprs. Maar nog steeds geen internet. Kan iemand mij helpen?
icon

Beste antwoord door Alex 14 January 2013, 14:00

Bekijk originele reactie

5 reacties

Ik heb een blackberry maar ik wil overstappen naar de iphone4s maar ik wil graag weten of ik dan met de simyo blackberry bundel dan ook kan internetten op de iphone4s?
Reputatie 5
Badge +10
Ik heb sinds vandaag mijn simyo abonnement geactiveerd maar heb nooit het smsje gekregen van simyo om mijn internet te activeren. Ik heb m'n mobiele data netwerk veranderd zoals simyo dat aangaf met internet, KPN en gprs. Maar nog steeds geen internet. Kan iemand mij helpen?

Welkom op het forum ninaninone,

Volgens onze gegevens heb je inmiddels gebruik kunnen maken van internet op je mobiel via ons netwerk. Mocht het nog niet werken dan horen we het graag.

Ik heb een blackberry maar ik wil overstappen naar de iphone4s maar ik wil graag weten of ik dan met de simyo blackberry bundel dan ook kan internetten op de iphone4s?

Welkom op het forum enver,

Je kunt gebruik maken van internet op een iPhone wanneer je een Blackberry bundel hebt. Mocht je je iPhone permanent willen gebruiken, raad ik je wel aan de internet bundel te wijzigen naar een normale internet bundel, omdat de kosten voor een Blackberry bundel hoger liggen.

Groetjes,

Alex
Bedankt Alex!

Groetjes Enver
Nog 1 vraag kan ik dan via deze simyo kaart overstappen van blackberry bundel naar een normale abbonement?



Groetjes Enver
Reputatie 5
Badge +10
Hoi enver,

Ja dat kan. Je internet bundel kun je altijd kosteloos wijzigen via je persoonlijke pagina. Dit kan via het tabblad overzicht. Vervolgens kun je kiezen voor de optie 'bundels aanpassen'.

Groetjes,

Alex

Reageer