Skip to main content
Op Twitter kreeg ik geen reactie dus waag ik hier een poging:

De internet instellingen die op de website staan werken niet. De instellingen in de bijlage zaten standaard bij de simkaart en deze werken wel. Maar deze zijn anders dan jullie aangeven op de website...

Ook vond ik verschillende instellingen op de website (onder algemene instellingen en onder instellingen voor Android)



Welke moet ik gebruiken om gewoon goed te internetten zonder dat ik me straks blauw betaal aan overbodige kosten?
Hoi Bart,



Wat voor bundel heb je?

Blijf je binnen de bundel is er natuurlijk niks aan de hand!

Ga je er buiten komt er een rekening van 0.xx euro per mb.



Heb ik je zo goed geholpen?



Fijn weekend!
Hallo Maikel,



Tnx voor je snelle reactie (beter dan Twitter!).



Ik heb een 500mb, maandelijks, zonder 4g bundel.

Dus het maakt niet uit dat ik niet precies de instellingen die aangegeven worden gebruik?



Groeten!

Bart
Hoi Bart Hofland,



Welkom op ons forum:)



Het maakt voor de kosten van je internet niet uit welke APN instellingen jij gebruikt. De instellingen kunnen verschillen per type toestel. Over het algemeen werkt de APN portalmmm.nl het beste:D

Als jij een verbinding maakt via een andere APN, wordt het niet anders berekend. Is dit tot zo ver duidelijk? @maikel.twinnie dankjewel voor je hulp!



Jou internet werkt nu goed toch? Kun je mij aangeven waar op de website jij de instellingen hebt gevonden? Diegene die niet werken.



Ik ben nog even op zoek gegaan. Naar aanleiding van je bericht over het ontbreken van antwoord op je vraag via Twitter. Nu heb jij ons denk ik na 20u gisteravond een bericht gestuurd, dan zijn wij helaas niet meer aanwezig. Tussen 09 uur en 20 uur heb je via Twitter vaak binnen een uur antwoord. Echter kon ik ook vanmorgen helemaal geen bericht van jou vinden. Aan wie heb je hem gericht? Heb je wel onze Twitter 'handle' @simyonl gebruikt? 😕

Reageer