.

Beantwoord

internet instelling Sony Xperia Go

  • 28 September 2012
  • 3 reacties
  • 374 Bekeken

Heb voor mijn zoontje Xperia Go gekocht en web to go aan zijn prepaid toegevoegd. Er stond nog tegoed op en zodra dat op is wilde ik er een abbo van maken. Ik krijg internet niet aan de gang. Heb de instellingen die ik op een paar forums gevonden heb . APN: internet
Proxy: (geen)
Poort: 5080
Gebruikersnaam: (geen)
Wachtwoord: (geen)
Server: 0.0.0.0
MMSC: (geen)
MMS Proxy: (geen)
MMS Poort: (geen)
MCC: 204
MNC: 08
Verificatietype: PAP
APN-type: Internet of default


Maar deze doen het ook niet .
icon

Beste antwoord door Arie 29 September 2012, 15:14

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +2
Beste javink,

Wij adviseren je om bij APN-type 'default' in te vullen. Als je de instellingen hebt opgeslagen dien je je toestel even uit en na een kwartiertje opnieuw in t schakelen. Laat ons even weten of het is gelukt.

Groetjes,

Arie
Alles doet het! Nog een vraag. Bij het activeren van de maandbundel heb is er per ongeluk 2 keer opgeladen . Ik wilde zo snel mogelijk naar een abonnement zodra ik wat inzicht in zijn bel en surf gedrag had. Moet ik nu eerst het precair tegoed opmaken of kan dat gebruikt worden voor het abonnement?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi javink,

Tegenwoordig kun je simpel overstappen van een Simyo prepaid aansluiting naar een Simyo abonnement. Dit doe je door in te loggen op je persoonlijke pagina. Vervolgens kun je via het tabblad overzicht eenvoudig overstappen naar een Simyo abonnement. Het resterende beltegoed zal automatisch worden verrekend met je factuur.

Groetjes,

Alex

Reageer