Skip to main content
Omschrijving:

- internet aan op MijnSimyo

- 250 MB tegoed te zien op MijnSimyo

- mobiele data staat aan op iPhone 4s

- instellingen gezet per instructie klantenservice: internet, KPN, GPRS

- teruggegaan naar start scherm, toen uit en weer aangezet - noig steeds geen internet

- geprobeerd SMS Ja naar 1300, maar kan niet worden verzonden

- mobiele data instellingen gereset, ook zonder resultaat

- iPhone aangesloten op iTunes en carrier settings geïmporteerd, ook geen resultaat

- emails naar klantenservice gestuurd, krijg dezelfde  instructies als hierboven wederom opgestuurd, alles opnieuw geprobeerd, nog steeds geen resultaat

- vreemd dat die gratis SMS niet kan worden verstuurd en ik alsmaar geen 3G ontvangst heb, want met mijn andere simkaart die roamt via KPN kan dat wel



Hulp of tips zeer welkom!
Hoi MichielAus,



Allereerst welkom op het forum!



Je hebt al een boel uitgeprobeerd, begrijp ik, maar helaas zonder succes.



Nu is het laatste punt dat je aangeeft, ook meteen de oorzaak dat je geen verbinding kan maken met mobiel internet.

Ik zie namelijk dat je beltegoed minus €0,01 is, waardoor je simkaart geblokkeerd is. Wanneer je weer positief tegoed hebt, zal je ook verbinding kunnen maken met mobiel internet!



Laat je even weten of het is gelukt? 🙂

Reageer