Skip to main content
Hallo,



Ik heb sinds kort een internetbundel, maar ik heb geen gegevens van jullie ontvangen over welk netwerk ID jullie gebruiken. Misschien komt het omdat internetten binnenland uit stond. Kunt u mij de gegevens per email toesturen.



Groeten
Hoi,



Je toestel instellen voor internet kun je hand van de stappen bij toestelhulp doen. Kies daar voor jouw toestel, of als die er niet bij staat degene die er het dicht bijkomt, door hier te klikken. :)



Laat je weten of het gelukt is?
Bedankt voor je reactie. Ik heb een Dogee Leo DS 280. Ik weet niet waar dit het meest op lijkt. Het toestel werkt op Android. Ik moet alleen het ID van Simyo weten en dan zie ik wel verder.
aanvulling: Het is een 4G toestel, maar bij KPN fon kan ik alleen kiezen voor 2G/3G Hoe zit dat? :8
Hoi,



Je toestel instellen voor internet kun je hand van de stappen bij toestelhulp doen. Kies daar voor jouw toestel, of als die er niet bij staat degene die er het dicht bijkomt, door hier te klikken. :)

Laat je weten of het gelukt is?




Hoi Ratje Ik merk dat mijn toestel het meest lijkt op: Xperia E1 (D2005) Ik heb ook het een en ander ingevoerd. Maar op het eind kwam ik een probleem tegen nl: pg 20 APN type er staat bij mij APN-protocol: IP4 en

Roaming-protocol voor APN IP4 en ik vraag me af of dat goed is. Het kan zijn dat ik dit ergens bij Simyo heb overgenomen. Maar ik moet het zeker weten, vooral omdat roaming erg duur is. Ik weet t:8rouwens niet wat dat betekent. Graag reactie ook van een medewerker.
Hoi Norali,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat lastig dat je geen gebruik kunt maken van jouw nieuwe databundel! We gaan ons best doen om je verder te helpen hiermee :)



Het toestel wat jij hebt ken ik persoonlijk niet. Dit maakt het iets moeilijker om je te helpen 😉 Heb je deze telefoon in Nederland gekocht of komt hij uit het buitenland? Wat gebeurt er precies als je deze instellingen laat staan zoals je ze nu hebt? Kun je dan een verbinding maken met ons netwerk? Of krijg je dan een melding te zien?



Het zijn even een aantal vragen, maar we moeten even vissen met een onbekend toestel. Houd je mij op de hoogte?



@Raytje, bedankt voor het meedenken en het doorverwijzen!



Groetjes,

Angela
Hoi Norali,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat lastig dat je geen gebruik kunt maken van jouw nieuwe databundel! We gaan ons best doen om je verder te helpen hiermee :)



Het toestel wat jij hebt ken ik persoonlijk niet. Dit maakt het iets moeilijker om je te helpen 😉 Heb je deze telefoon in Nederland gekocht of komt hij uit het buitenland? Wat gebeurt er precies als je deze instellingen laat staan zoals je ze nu hebt? Kun je dan een verbinding maken met ons netwerk? Of krijg je dan een melding te zien?



Het zijn even een aantal vragen, maar we moeten even vissen met een onbekend toestel. Houd je mij op de hoogte?



@Raytje, bedankt voor het meedenken en het doorverwijzen!



Groetjes,

Angela




Het is gelukt om te internetten.



Bedankt voor jullie hulp. Ik heb het internet handmatig ingesteld en het lijkt op Xperia E1 (D2005).

Ik had nog een vraagje over APN-protocol: IP4 en APN IP4 omdat ik niet weet wat daar mee bedoeld worden. maar dit werd automatisch ingevoerd, dus ik neem aan dat dat wel klopt, maar is dat zo.



Gr.;)
Fijn dat je nu kunt internetten! Gelukkig is dat opgelost voor je.



Het klopt dat deze 2 instellingen automatisch ingevoerd worden. Dit heeft allemaal te maken met de toegangscodes tot het netwerk. Je hoeft hier verder niet naar te kijken. Laat je het weten als er nog vragen zijn?



Groetjes,

Angela

Reageer