Skip to main content
hoi ik onlangs een nokia lumia gekocht (625) maar internetten via mobiel netwerk lukt niet.

via wifi wel.

bij diverse site,s heb ik om instellingen gevraagd.

nu is het geval dat ik telkens in de lijst met instellingen onder systeem naar toegangspunt moet,

maar deze staat niet in mijn lijst.

wat te doen?



ik heb bij simyo ook al instellingen opgevraagd en deze ingevoerd zonder resultaat



m.v.g. egbert
Hoi egbert69, leuk om je op het forum te zien! 🙂



Wat vreemd dat het invoeren van je internetinstellingen zo lastig is. Nou heb je al een x aantal instructies gezien, dus ik hoop dat je deze nog niet hebt gelezen.



Hier staat het instellen van internet op je Nokia Lumia 625 stap voor stap uitgelegd. Wil je me laten weten of het hiermee wel is gelukt?
Tiury



bedankt voor je reactie, had deze site al bezocht, het punt is dat in de lijst met instellingen tussen feedback en extra informatie,

bij mij in de lijst geen toegangspunt staat..

waarom weet ik ook niet, moet dit aangemaakt worden?



egbert69
Hoi egbert69,



In je gegevens zie ik dat je sinds een paar dagen weer internet gebruikt. Betekent dit dat je je internet bewust aan de praat hebt gekregen?

Als dat zo is, horen we graag hoe.
Hoi egbert69,



In je gegevens zie ik dat je sinds een paar dagen weer internet gebruikt. Betekent dit dat je je internet bewust aan de praat hebt gekregen?

Als dat zo is, horen we graag hoe.


 

hoi ernst



ik kan nog steeds niet internetten zonder wifi te gebnruiken.

zoals ik heb aangegeven bij instellingen zijn er dingen die in de lijst moet staan,

maar niet bij mij in de lijst staan.

ik heb mijn mobiel bij studenten mobiel gekocht, ik weet heb niet zo veel vertrouwen 

in dit toestel, 



m.v.g.egbert
Hoi egbert69, dank je voor je terugkoppeling.



In je gebruiksgegevens zie ik ook gisteren weer een piepklein beetje dataverbruik. Iets wérkt er dus wel. Is het misschien een idee als je bij een telefoonwinkel langs gaat om te vragen of zij iets in je telefoon kunnen vinden waardoor het niet goed werkt.

Reageer