.

Beantwoord

internet instellen htc one s

  • 14 January 2013
  • 6 reacties
  • 500 Bekeken

Het lukt maar niet om snel internet via 3g te krijgen. WiFi geen probleem. Mobiel internet werkt wel maar kom niet verder als 40kbps. Alle instelling geprobeerd. Kort: help!
Groet Gertjan
icon

Beste antwoord door Alex 16 January 2013, 11:22

Bekijk originele reactie

6 reacties

Snelheid komt verdacht dichtbij een GPRS verbinding. Wat doe ik fout ? Groet Gertjan
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Gerjanvs,

Heb je je toestel wellicht alleen op GPRS ingesteld? Je kunt via je instellingen (netwerkmodus) handmatig kiezen voor UMTS. De snelheid van de verbinding zal dan hoger moeten liggen. Daarnaast ben ik ook benieuwd of je deze snelheid overal ervaart of op een bepaalde plek. Mocht je dit op een bepaalde plek ervaren dan ben ik benieuwd naar de postcode. Dan kan ik een postcode check laten doen.

Groetjes,

Alex
Beste Alex, dank voor reactie. Toestel staat goed ingesteld. Gisteren twee keer storing gemeld en er zou terug gebeld worden. Helaas nog niets gehoord.. nu ruim twee weken online en heb nog nooit 3g gezien en rij toch door half NL als ik de gsm alleen op WCDMA zet zie ik helemaal geen netwerk. Ik ben toch wel benieuwd wat het probleem nu is. Groet Gertjan
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Gertjanvs,

Heb je je postcode al doorgegeven zodat we een postcode check konden doen? Zo niet, dan ben ik benieuwd op welke postcode je het probleem ervaart. Mocht je het op meerdere postcodes ervaren, dan wil ik graag weten of je hetzelfde ervaart als je de simkaart in een ander toestel plaatst.

Groetjes,

Alex
Beste Alex,

Probleem bleek aan de GSM te liggen. Deze is nu opgestuurd voor reparatie.
Dus maar even wachten tot hij weer terug is. Heb nu al ontwenningsverschijnselen... zo zonder GSM.

Goret,

Gertjan
Reputatie 5
Badge +10
Haha ok. Hopelijk wordt je probleem in ieder geval snel opgelost. In ieder geval bedankt voor het doorgeven.

Groetjes,

Alex

Reageer