Skip to main content

Internet ingesteld maar werkt niet

  • 23 April 2012
  • 2 reacties
  • 375 Bekeken

Ik heb zojuist mijn nieuwe Simyo abonement ingesteld, inclusief internet. Volgens de handleiding van KPN staat dit allemaal goed, ik kan ook de verbinding mobiel internet selecteren maar bij selectie van de verbinding op bijvoorbeeld een internetpagina geeft mijn telefoon aan: pakket gegevens niet beschikbaar. Bij de SMS JA naar 1300 geeft mijn telefoon aan:Het is helaas niet mogelijk om uw telefoon te configureren.





Kortom alle gegevens staan in mijn telefoon, ik heb de KPN handmatige instructie gevolgt voor mijn telefoon, namelijk Nokia E71, maar zonder resultaat. Wat kan ik doen?
Beste WyWs,



Allereerst onze excuses voor de vertraagde reactie. Welkom op het Simyo forum!

Wij hebben zojuist de internetinstellingen per sms verzonden naar je toestel. Wij raden je aan deze instellingen op te slaan om verbinding te kunnen maken met het internet. Hierna kun je het toestel eenmaal uitschakelen en na een kwartier opnieuw aanzetten zodat de wijzigingen kunnen worden doorgevoerd op het netwerk.



Graag vernemen we of het probleem hiermee is verholpen.



Groetjes,



Manisha
Beste WyWs,



Allereerst onze excuses voor de vertraagde reactie. Welkom op het Simyo forum!

Wij hebben zojuist de internetinstellingen per sms verzonden naar je toestel. Wij raden je aan deze instellingen op te slaan om verbinding te kunnen maken met het internet. Hierna kun je het toestel eenmaal uitschakelen en na een kwartier opnieuw aanzetten zodat de wijzigingen kunnen worden doorgevoerd op het netwerk.



Graag vernemen we of het probleem hiermee is verholpen.



Groetjes,



Manisha









Heb het voorelkaar, maar alsnog bedankt!

Reageer