Skip to main content
Hallo,



ik ga zondag op vakantie naar frankrijk.

graag zou ik met mijn Iphone 3G willen internetten als k op vakantie ben.

heeft simyo hier bundels oid voor?

op het moment heb ik een sim only van simyo.



Groet joelle
Helaas is internetten via 3G met Simyo in het buitenland NIET mogelijk. U kunt in het buitenland nog wel verbinden met draadloze netwerken.



Simyo is ervan op de hoogte dat deze functie voor vele klanten een groot gemis is. Er is echter nog geen uitspraak gedaan of het in de nabije toekomst mogelijk wordt!



Mocht het mogelijk worden zal Simyo dit onderandere op het forum bekend maken!
Wbedankt!



Zijn er andere voordelige mogelijkheden?



Mvgr
Beste X_Joelle,



Momenteel zijn er andere mogelijkheden om gebruik te kunnen maken van het internet in het buitenland.

De enige mogelijkheid is internetten via WIFI in dien dit beschikbaar is.
Volgens mij is er nog steeds niet de mogelijkheid via 3G te internetten. Dat is mijn ervaring van de afgelopen weken in Frankrijk. Klopt dat of ligt het aan mijn Instellingen op de IPhone 5.
Hoi Veltenaar,



Welkom op het Simyo forum.



Wat jammer dat je de afgelopen weken niet kon internetten in Frankrijk. Met een Simyo Sim Only aansluiting is het mogelijk om te internetten in het buitenland, maar de optie moet wel aanstaan. Ga hiervoor naar Mijn Simyo.nl > Instellingen >Netwerkinstellingen en zet de optie Internet op je mobiel in het buitenland aan.



Het is tevens belangrijk dat de instelling Roaming aanstaat op je iPhone. Mocht het, ondanks de juiste instellingen, toch niet werken, selecteer dan handmatig een netwerk met goede dekking.



Hou er wel rekening mee dat verbruik in het buitenland buiten je bundel valt. Internetten in Frankrijk kost € 0,06 per MB. Alle overige tarieven vind je op deze pagina.



Heb je hier nog vragen over?



Groetjes,

Sean

Reageer