.

Beantwoord

Internet in het buitenland..

  • 9 May 2012
  • 5 reacties
  • 1225 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Hoeveel kost internet in het buitenland? En zijn hier ook speciale bundels voor?
Als deze bundels nog niet bestaan lijkt het mij een goed idee, of gewoon dat je vooraf 100 mb buitenland kan kopen ofzo.


Groetjes
ik hoop op snel antwoord ga bijna weg
icon

Beste antwoord door Arie 10 May 2012, 15:11

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +2
Beste Todd,

Helaas ondersteunen wij geen internet in het buitenland.

Groetjes,

Arie
Badge
Gaat dit nog wel komen, en wat gebeurt er al verbind je toch?
Reputatie 2
Badge +4
Beste Todd,

Het is nog niet duidelijk of we internet in het buitenland zullen gaan aanbieden. Als dit mogelijk zal worden zullen wij dit kenbaar maken op www.simyo.nl en op het forum. Aangezien Simyo internet op de mobiel niet ondersteunt zul je geen verbinding kunnen maken met het datanetwerk van de buitenlandse provider. Indien er een WIFI verbinding mogelijk is zul je wel gebruik kunnen maken van WIFI in het buitenland.

Groetjes,

Manisha
Badge
Sorry dat ik mijn vraag hier plaats. Maar begrijp ik uit bovenstaande mededeling dat ik zonder gevaar mijn telefoon inclusief Whatsapp de grens over kan nemen zonder me zorgen te maken dat Whatsapp toch data gaat gebruiken? Wil wel Whatsappen met WIFI maar ben niet van plan data te gaan gebruiken. Moet ik de instellingen voor Dataroaming nog instellen of werkt ook dit niet in het buitenland? Bij voorbaat dank!
Reputatie 2
Badge +4
Beste Kees87,

Welkom op het Simyo Forum!
Simyo ondersteunt geen internet in het buitenland, je zult wel verbinding kunnen maken via WIFI als er een WIFI netwerk is in je omgeving. Je hoeft je geen zorgen te maken over datakosten van Simyo in het buitenland, WIFI is namelijk gratis.

Groetjes,

Manisha

Reageer