Skip to main content
Ik heb eergisteren de optie internet in buitenland aangezet maar krijg geen dataverbinding. Dataroaming staat aan en ook heb ik handmatig nog een andere provider. In mijn- simyo heb ik vervolgens geprobeerd de optie internet buitenland weer ongedaan te maken (om daarna nogmaals te activeren). Bij het ongedaan maken kreeg ik een foutmelding ' mislukt'. Kunt u checken of de optie buitenland daadwerkelijk aan staat?
Hoi Annemieke11,



Welkom op het forum.



Wat vervelend dat je niet kunt internetten in het buitenland. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat de optie op dit moment uit staat. Verwijder even je cookies, gebruik Google Chrome en probeer de optie opnieuw even aan te zetten.



Verder kun je hier checken of je instellingen goed staan voor jouw mobiel. Als laatste tip wil ik je adviseren om verschillende netwerken te proberen. Die kun je zoeken in je instellingen van je toestel. Probeer elk netwerk, zodra je verbinding hebt, weet je welk netwerk je nodig hebt!



Ik hoor graag van je of m'n tips hebben geholpen!!



Groetjes,

Caspar
Hoi Caspar

Ik heb opnieuw ingesteld wn warempel, het werkt.

Heel erg bedankt!
Hoi Annemieke11,



Mooi dat het werkt!! Graag gedaan.



Groetjes,

Caspar

Reageer