Skip to main content
Mijn zoon heeft een iPhone en heeft nu al in 8 dagen tijd 500 mb aan internet verbruikt.

Ik heb zijn telefoon 3 dagen bij mij gehouden en het gebruik in de gaten gehouden maar de teller blijft maar doorlopen. Hoe kan dit?
Met teller bedoel je het data verbruik zoals je dat op Mijn Simyo ziet? Die gegevens lopen altijd wat achter bij de werkelijkheid.



Verder weten veel mensen niet dat moderne smartphones, in het bijzonder iPhones, ook dataverbindingen maken als de eigenaar dat niet direct in de gaten heeft, maar daar is wel wat aan te doen, zie https://forum.simyo.nl/internet-62/faq-mijn-internet-verbruik-hoog-zijn-2989/. Ook is het van belang te zorgen dat op de iPhone de meest recente iOS update is geinstalleerd, dan wordt er minder snel van (gratis) WiFi overgeschakeld op Simyo's 3G netwerk.
Mijn zoon heeft een iPhone en heeft nu al in 8 dagen tijd 500 mb aan internet verbruikt.

Ik heb zijn telefoon 3 dagen bij mij gehouden en het gebruik in de gaten gehouden maar de teller blijft maar doorlopen. Hoe kan dit?




Welkom op het forum Ronie,



Als ik naar je internet verbruik kijk, zie ik dat er vanaf 7/2/13 veel mb's worden verbruikt. Ik raad je aan om een app te installeren zodat je kunt zien welke apps die hoeveelheid mb gebruiken. Verder kun je ook even een kijkje nemen in het topic welke Scotsman hierboven aanhaalt.



Groetjes,



Alex

Reageer