Skip to main content
Ik heb het gebruik van internet bij mijn gegevens op uit staan.Hoe kunnen er dan toch internetkosten in rekening worden gebracht.?
Dit zouden kosten kunnen zijn voor internet gebruik voordat je die optie had uitgezet. Het systeem verwerkt dit namelijk met enige vertraging.
Of het is simyo's fout. (Moderator controleert dat staks vast) In dat geval krijg je deze kosten terug en wordt de optie opnieuw goed uitgezet.
De internetoptie staat al weken lang uit en toch worden er kosten in rekening gebracht.Hoe kan dit.
Heb je daarvoor internet gebruikt? Even geduld en een moderator kan er naar kijken voor je 🙂
Heb je daarvoor internet gebruikt? Even geduld en een moderator kan er naar kijken voor je :)











Nog nooit  internet gebruikt,dus klopt er niets niet.
Ik heb het gebruik van internet bij mijn gegevens op uit staan.Hoe kunnen er dan toch internetkosten in rekening worden gebracht.?

De internetoptie staat al weken lang uit en toch worden er kosten in rekening gebracht.Hoe kan dit.

Nog nooit  internet gebruikt,dus klopt er niets niet.



Hoi Harryb,



Hier klopte inderdaad iets niet. Je toestel heeft ineens de gelegenheid gehad om internet op het netwerk te gebruiken. Dit had niet moeten kunnen, omdat je zoals je zelf al aangeeft, de optie netjes had uitgezet op Mijn Simyo.

Ik heb ervoor gezorgd dat dit in de toekomst niet meer mogelijk is.

Daarnaast heb ik de onterecht gemaakte kosten van €2,28 verrekend op je factuur.



Heb ik je vraag hiermee beantwoord?



Groetjes,

Charlene
Scotsman, Groentjuh en aatje92,



Fijn dat jullie alvast alle opties hebben doorlopen. En de goede vragen hebben gesteld.

Maakt het voor mij ook makkelijker :)



Groetjes,

Charlene
Ik heb het gebruik van internet bij mijn gegevens op uit staan.Hoe kunnen er dan toch internetkosten in rekening worden gebracht.?

De internetoptie staat al weken lang uit en toch worden er kosten in rekening gebracht.Hoe kan dit.

Nog nooit  internet gebruikt,dus klopt er niets niet.



Hoi Harryb,



Hier klopte inderdaad iets niet. Je toestel heeft ineens de gelegenheid gehad om internet op het netwerk te gebruiken. Dit had niet moeten kunnen, omdat je zoals je zelf al aangeeft, de optie netjes had uitgezet op Mijn Simyo.

Ik heb ervoor gezorgd dat dit in de toekomst niet meer mogelijk is.

Daarnaast heb ik de onterecht gemaakte kosten van €2,28 verrekend op je factuur.



Heb ik je vraag hiermee beantwoord?



Groetjes,

Charlene

 Bedankt Charlene voor het snelle antwoord.Ik neem aan dat het nu opgelost is.
 Bedankt Charlene voor het snelle antwoord.Ik neem aan dat het nu opgelost is.



Hoi Harryb,



Graag gedaan. Het is opgelost en de kosten zijn gecrediteerd door moderator Charlene.

Reageer