Skip to main content
Heb sinds dit weekend een smartphone en maandag internet aangezet op"Mijn Simyo". Op mijn telefoon een ab gezet Mobile Internet Usage om het verbruik in de gaten te houden. Nu geeft de ab aan dat ik vandaag 180 kb ontvangen heb en 134 kb verzonden. Echter geen gebruik gemaakt van Internet. Klopt de ab niet of is dit normaal?
Hennie,



Apps die niet van simyo zijn (die komt binnenkort) geven geen realistisch beeld van je verbruik. Dus de gegevens zullen in dit geval ook niet kloppen. Veel van die 'universele' apps kennen sowieso het verschil tussen wifi en 3G niet.



Beter even wachten op de officiele simyo app 😉
Heb sinds dit weekend een smartphone en maandag internet aangezet op"Mijn Simyo". Op mijn telefoon een app gezet Mobile Internet Usage om het verbruik in de gaten te houden. Nu geeft de app aan dat ik vandaag 180 kb ontvangen heb en 134 kb verzonden. Echter geen gebruik gemaakt van Internet. Klopt de ab niet of is dit normaal?



Hoi HennieH,



Welkom op het forum!

De app die je gebruikt is geen officiële app van Simyo en wordt niet door Simyo ondersteunt. Aan de informatie die de app je laat zien kan je geen rechten ontlenen. De officiële app van Simyo wordt volgende maand gelanceerd. Zoals Ronald Renes aangeeft veel van de app's die je kan downloaden kennen het verschil niet tussen het verbruik via wifi of via het 3G.



@ Ronald Renes bedankt voor het meedenken.

Reageer