Skip to main content
Hey,



Telefoon nummer :

Mijn internet werkt niet eens, Ik wil weten hoe ik dat instel.ik gebruik alleen Wifi op me mobiel. Maar in Mijn Simyo staat gewoon dat ik op 306mb zit van mijn 500mb in 2 uurtjes. Als het zo gaat. wil ik eigenlijk al opzeggen.



Mvg,

Anaz Ahmed Chaudhry
Wanneer is je internetbundel ingegaan? Bij een ingangsdatum ergens in een maand wordt de bundel voor die maand pro rato verrekend. Dus, als je bundel grofweg op de 15e van een maand ingaat heb je nog zo'n 50% van je bundel te gebruiken voor die maand.



Staat je Internet aan in je Mijn Simyo?



Indien dit het geval is, moet je even dit forum checken en bij de betreffende post (Android, iPhone, etc.) checken wat de internetinstellingen zijn voor jouw betreffende mobiel.
Hey,



Telefoon nummer :

Mijn internet werkt niet eens, Ik wil weten hoe ik dat instel.ik gebruik alleen Wifi op me mobiel. Maar in Mijn Simyo staat gewoon dat ik op 306mb zit van mijn 500mb in 2 uurtjes. Als het zo gaat. wil ik eigenlijk al opzeggen.



Mvg,

Anaz Ahmed Chaudhry




Hoi Alasso,



Welkom op het forum!

Zoals gebruiker RicoK al aangeeft waarvoor mijn dank heb je naar rato belminuten en mb's gekregen tot het einde van de maand.

Elke 1ste van de maand krijg je een nieuwe bundel.



@ RicoK bedankt voor het meedenken.

Reageer