Skip to main content
Deze maand is mijn internet bundel aangepast, maar sinds vandaag doet internet heel vaag.

Twitter, whatsapp en facebook doen het allemaal niet meer, daar baal ik echt van..

Voor de rest kan ik nog wel gewoon internet gebruiken zoals google, youtube etc.

Zouden jullie dit misschien kunnen oplossen?
Deze maand is mijn internet bundel aangepast, maar sinds vandaag doet internet heel vaag.

Twitter, whatsapp en facebook doen het allemaal niet meer, daar baal ik echt van..

Voor de rest kan ik nog wel gewoon internet gebruiken zoals google, youtube etc.

Zouden jullie dit misschien kunnen oplossen?




Hoi VaselineFairy,



Ik heb de optie 'Internet op je mobiel/MMS' een reset gegeven op je aansluiting. Je dient je toestel uit/aan te zetten.

Kan je mij laten weten of het restten van de optie geholpen heeft? Daarnaast wil ik weten of je het toestel wel met de juiste instellingen van Simyo hebt ingesteld.
hallo, ik had dus een blackberry bundel maar die heb ik stopgezet en een normale internet bundel genomen van 200 mb, nu heb ik nergens meer internet, heb het alleen nog maar met wifi etc. Ik heb nog steeds een blackberry, maar moet ik dan ook persee een bundel van blackberry nemen om te kunnen internetten, of kan dat ook gewoon zonder blackberry bundel? (nu heb ik nog steeds geen internet).
hallo, ik had dus een blackberry bundel maar die heb ik stopgezet en een normale internet bundel genomen van 200 mb, nu heb ik nergens meer internet, heb het alleen nog maar met wifi etc. Ik heb nog steeds een blackberry, maar moet ik dan ook persee een bundel van blackberry nemen om te kunnen internetten, of kan dat ook gewoon zonder blackberry bundel? (nu heb ik nog steeds geen internet).



Hoi VaselineFairy,



Met een BlackBerry met OS 7 of lager daar heb je een BlackBerry bundel voor nodig om gebruik te maken van het internet. Heb je een BlackBerry met OS 10 dan heb je geen BlackBerry bundel nodig.

Reageer