Skip to main content
Hallo,

Ik heb sinds vrijdag een Simyo simkaart, hiervoor had ik tele2. Ik heb nooit problemen gehad met mijn internet, maar sinds ik deze simkaart heb, werkt mijn internet niet goed.

Mijn browser werkt de hele tijd, mijn whatsapp werkt af en toe even en Apps zoals Facebook en appworld werken helemaal nooit. Ook krijg ik mijn mails niet meer binnen op mijn mobiel. Als ik op facebook wil staat er: Momenteel gebruikt u een serviceplan dat deze toepassing niet ondersteunt, neem contact op met uw serviceprovider om uw huidige dataplan te upgraden als u deze toepassing wilt gebruiken.



Enig idee wat dit betekent en wat ik hier aan kan doen??
Ik heb trouwens een Blackberry.
Hallo,

Ik heb sinds vrijdag een Simyo simkaart, hiervoor had ik tele2. Ik heb nooit problemen gehad met mijn internet, maar sinds ik deze simkaart heb, werkt mijn internet niet goed.

Mijn browser werkt de hele tijd, mijn whatsapp werkt af en toe even en Apps zoals Facebook en appworld werken helemaal nooit. Ook krijg ik mijn mails niet meer binnen op mijn mobiel. Als ik op facebook wil staat er: Momenteel gebruikt u een serviceplan dat deze toepassing niet ondersteunt, neem contact op met uw serviceprovider om uw huidige dataplan te upgraden als u deze toepassing wilt gebruiken.



Enig idee wat dit betekent en wat ik hier aan kan doen??




Ik heb trouwens een Blackberry.



Hoi Laura1995,



Welkom op het forum :)



Jouw Blackberry werkt alleen met de speciale Blackberry internet bundel. Die bieden wij maar in 1 formaat aan. Jij hebt op dit moment een gewone internetbundel lopen, en dan werken je BB services inderdaad niet.

Wanneer je op Mijn Simyo je internetbundel wijzigt naar een Blackberrybundel, en daarna even contact met ons opneemt, dan kunnen we het speciale internet voor je aanzetten.



Laat je het even weten?



Groetjes,

Charlene
Hallo,

Ik heb mijn internetbundel gewijzigd naar de Blackberry internet bundel. Gaat deze pas vanaf augustus is of kan dit ook eerder, want mijn nieuwe maand is net vandaag ingegaan?



Gr
En als hij pas volgende maand in gaat, kan ik mijn simkaart dan gewoon in een andere mobiel stoppen, zodat ik Wel buiten de deur internet heb??
Hallo,

Ik heb mijn internetbundel gewijzigd naar de Blackberry internet bundel. Gaat deze pas vanaf augustus is of kan dit ook eerder, want mijn nieuwe maand is net vandaag ingegaan?



Gr
En als hij pas volgende maand in gaat, kan ik mijn simkaart dan gewoon in een andere mobiel stoppen, zodat ik Wel buiten de deur internet heb??



Hoi Laura1995,



Ik heb gezien dat je je bundel gewijzigd hebt, dus ik heb het Blackberry internet alvast voor je aangezet. Dan hoef je niet tot 1 augustus te wachten :D

Toestel even uit en aan zetten, liefst daarbij de batterij er ook uit, en dan doet je internet het weer.



Veel plezier ermee!



Groetjes,

Charlene
Hallo,

Ik heb het meteen uitgeprobeerd en hij doet het! Bedankt voor de hulp!



Groetjes,

Laura
Hallo,

Ik heb het meteen uitgeprobeerd en hij doet het! Bedankt voor de hulp!



Groetjes,

Laura




Hoi Laura,



Graag gedaan, fijn dat hij het weer doet nu 🆒



Groetjes,

Charlene

Reageer