Skip to main content
Hallo,



Ik ben sinds vrijdag over gestapt naar sim only met 500 mb internet alleen werkt het niet.

Ik heb een sms ontvangen op mijn mobiel van simyo dat het geactiveerd was en ik het kon gebruiken, gek genoeg werkte het nu nog steeds niet.

Ik heb deze methode ook geprobeerd: http://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/internetinstellingen-voor-android-toestellen-23526173 

maar ook dat met geen succes, iemand die mij wellicht hier verder mee kan helpen?

Mijn mobiel is een samsung galaxy core.



- Robin
Hallo,



Ik ben sinds vrijdag over gestapt naar sim only met 500 mb internet alleen werkt het niet.

Ik heb een sms ontvangen op mijn mobiel van simyo dat het geactiveerd was en ik het kon gebruiken, gek genoeg werkte het nu nog steeds niet.

Ik heb deze methode ook geprobeerd: http://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/internetinstellingen-voor-android-toestellen-23526173

maar ook dat met geen succes, iemand die mij wellicht hier verder mee kan helpen?

Mijn mobiel is een samsung galaxy core.



- Robin




Hoi Robin,



Welkom op het forum!

Ik zie in het systeem dat de optie 'Internet op je mobiel-Nederland' uitstaat op je persoonlijke pagina. Wanneer deze optie uitstaat kan je geen gebruik maken van het internet. Ik raad je aan de optie aan te zetten en dan te kijken welke melding je krijgt wanneer je de browser opent. Ik verneem graag je bevindingen.
Ook als ik die functie aanzet heb ik geen internet verbinding, deze functie hoort volgens mij ook automatisch aan te staan? Ik heb hem iig net aangezet maar zonder succes.
Hoi robinn,



Ik zie dat er inmiddels wel internetverbruik is geweest op je aansluiting, klopt het dat je mobiele dataverbinding het nu wel doet? 🙂

Reageer