Skip to main content
mijn telefoon was vastgelopen en dus heb ik een herstart gedaan en via icloud de instellingen teruggezet. Nu heb ik al mijn app's weer en ik kan bellen. Alleen het internet doet het niet. Ik heb wel 3G bovenin staan maar als ik een app of het internet open geeft de telefoon aan: mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk. Heb al de tips gevolgd en gekozen voor stel gegevens opnieuw in enz maar het blijft hetzelfde. Telefoon ook al diverse keren afgesloten. Sim er nogmaals uitgehaald en er weer in gedaan maar niets helpt.



Graag hoor ik wat ik nog kan doen. Vind het heel belangrijk om mijn whats app geschiedenis te behouden...
Hoi Labee, welkom op het forum van Simyo!



Ik begrijp dat je het liefst je app geschiedenis wilt behouden 🙂 Het lijkt mij handig als je je simkaart even test in een andere telefoon. Zo kunnen we kijken waar het probleem ligt.



Daarbij heb ik je internetoptie 'Internet op je mobiel - Nederland' een reset gegeven. Wil je hiervoor je telefoon uit- en aandoen? Van welk type telefoon maak je daarnaast gebruik?



Je geeft aan dat je je internetinstellingen al hebt doorlopen, anders had je deze kunnen controleren via toestelhulp.



Geef je het door? 🙂

Reageer