dochterlief zaterdag naar Walibi en wilde graag kunnen whatsappen met de hele groep aldaar. Ook voor mij wel handig om contact te kunnen houden. Deze zomer hadden we een maand bundel genomen wat prima is verlopen en wilde nu een dagbundel doen. Alles ingeschakeld. Euro afgeschreven maar
internet ging het niet doen, wat we ook deden. Zondag ter ergenis krijg je een sms dat de bundel is afgelopen zonder het ooit gedaan te hebben. Neem rond
11:00 uur contact met Simyo op om te vragen hoe dit nu kan. Komt geen bevredigend antwoord anders dan dat hun vermoede is dat de instellingen op de telefoon niet goed staan. Ik zet tijdens dat gesprek de internet optie weer uit met de gedachten waarom ik dat doe omdat internet toch niet werkt.
Helaas!!! Blijkt later dat om 8:30 uur internet ineens is gaan werken terwijl mijn dochter op school zit en de telefoon in haar kluisje ligt en we even voor
Euro 16 kosten hebben. Helpdesk wil wel een mail naar boekhouding sturen maar geven het weinig kans. Heb gezegd dat ze zich de moeite kunnen sparen. Word hier zo moe van.
Grootste teleurstelling eigenlijk nog dat het niet werkt als ik wil dat het werkt. Ze hebben tijdens mijn eerste gesprek rond 11 uur het verbruik niet gezien want er was niets verbruikt, ook niet volgens de medewerker. Heeft toen nog wel even alles opnieuw opgestart voor de zekerheid. Jammer, want nu hebben we 16 euro kosten. Simyo geeft niet thuis helaas.
Ben hier heel verbolgen onder en voel me in de maling genomen.
mijn vraag is: ben ik onredelijk?
Beste antwoord door Kim
Bekijk originele reactie