.

Vraag

internet doet het niet

  • 2 June 2012
  • 4 reacties
  • 516 Bekeken

Badge
Het internet staat via de site gewoon aan maar op mijn mobiel kan ik er opeens geen gebruik meer van maken. Alleen van WIFI. Hoe kan dit?

4 reacties

Bij mij werkt 1 dagbundel internet ook niet. Handmatig ingevoerd, toestel opnieuw gestart etc.. NIETS...

Geen internet mogelijkheid in het buitenland??? Waarom als ik vragen mag?
Reputatie 3
Badge +5
@ xKemiii
Heb je bereik?
Heb je dit op meerdere plekken in Nederland?
Het kan zijn dat er tijdelijk een storing is of werkzaamheden aan de gang zijn bij het netwerk.
Is er nog iets bijzonders gebeurd toen dit probleem optrad?
Reputatie 3
Badge +5
Bij mij werkt 1 dagbundel internet ook niet. Handmatig ingevoerd, toestel opnieuw gestart etc.. NIETS...

Geen internet mogelijkheid in het buitenland??? Waarom als ik vragen mag?


Welk toestel heb je? Zo kunnen we jou beter van dienst zijn.
Van welke instellingen ben je uitgegaan? Je kunt ook proberen een gratis sms te sturen met JA naar 1300. Dan krijg je automatisch de instellingen.
Er is geen internet mogelijk in het buitenland inderdaad, misschien wordt dit wel mogelijk in de toekomst. Waarom weet ik niet, dat kan een moderator voor je beantwoorden.
Reputatie 5
Badge +10
Geen internet mogelijkheid in het buitenland??? Waarom als ik vragen mag?[/quote]

Dit is technisch gezien niet mogelijk bij Simyo.

Volgens onze gegevens staat de optie internet op je mobiel/mms nog wel uit. Je kunt deze optie aanzetten via je persoonlijke pagina. Als deze optie uit staat kun je technisch gezien geen gebruik maken van internet via het mobiele netwerk van Simyo. Dit geldt dus alleen voor internet gebruik in Nederland.

Groetjes,

Alex

Reageer