Skip to main content
hoi,



ik had onlangs een internet dagbundel geactiveerd en nu de 24 uur verlopen zijn wil ik een nieuwe dagbundel aanvragen, maar ik ontvang de melding "Je kunt deze bundel niet bestellen omdat je op een tariefplan zit waarbij deze niet van toepassing is." Ik heb trouwens ook geen bericht ontvangen dat de 24uur verlopen waren. Ook zijn er  geen wijzigingen geweest in mijn tarief, en enige tijd geleden werkte het prima om om de 24 uur mijn de dagbundel te vernieuwen nadat ik een bericht had ontvangen dat de 24 uur verlopen waren.  



Iemand enig idee wat er aan de hand is? 
hoi,



ik had onlangs een internet dagbundel geactiveerd en nu de 24 uur verlopen zijn wil ik een nieuwe dagbundel aanvragen, maar ik ontvang de melding "Je kunt deze bundel niet bestellen omdat je op een tariefplan zit waarbij deze niet van toepassing is." Ik heb trouwens ook geen bericht ontvangen dat de 24uur verlopen waren. Ook zijn er  geen wijzigingen geweest in mijn tarief, en enige tijd geleden werkte het prima om om de 24 uur mijn de dagbundel te vernieuwen nadat ik een bericht had ontvangen dat de 24 uur verlopen waren.  



Iemand enig idee wat er aan de hand is? 




Hoi anzi,



Je zou inderdaad gewoon weer een dagbundel moeten kunnen activeren. Heb je al eens uitgelogd, cookies en browsergeschiedenis verwijderd, opnieuw ingelogd en dan geprobeerd?



Ik hoor graag van je of het dan wel lukt.



groetjes,

Charlene
Hoi Charlene,

bedankt voor je antwoord. Helaas heeft dat niet gewerkt. Ik had het eerder ook al op een andere computer, op een andere gsm met internettoegang en met verscheidene browsers geprobeerd, maar het hielp allemaal niet.

Suggesties welkom, want ik mis m'n internet wel!

groetjes


Suggesties welkom, want ik mis m'n internet wel!

groetjes




Misschien het goedkoopste internetbundel abonnement nemen? Dat zou dan 5 Euro per maand zijn. Dus kost je de kop ook niet. Als je er maar niet buiten gaat natuurlijk :p. En je hebt een stukje sneller internet. Dat ook nog. 
Hoi Charlene,

bedankt voor je antwoord. Helaas heeft dat niet gewerkt. Ik had het eerder ook al op een andere computer, op een andere gsm met internettoegang en met verscheidene browsers geprobeerd, maar het hielp allemaal niet.

Suggesties welkom, want ik mis m'n internet wel!

groetjes




Hoi anzi,



Dat is inderdaad vreemd. Ik heb dit bekeken met de technische afdeling, en zij vragen bij welke stap je precies deze melding krijgt en of je daar een printscreen van kunt maken. Die printscreen mag je dan hier plaatsen of mij in een privébericht sturen, of mailen naar: email]Klantenservice@simyo.nl[/email] met een beschrijving van het probleem.



Ik ontvang het graag van je, dan kunnen we verder kijken.



Groetjes,

Charlene
Hoi,



ik kreeg zojuist een smsje en email van simyo met de mededeling dat mijn simyo maandbundel [sic] was verlopen. Wanneer ik nu een nieuwe dagbundel probeer  te kopen, lukt het wel. Het lijkt er dus op dat daar het probleem zat: om de een of andere reden heeft het systeem mijn dagbundel als maandbundel geregistreerd.



Wel opmerkelijk, trouwens: de dagbundel werd geregistreerd als maandbundel, en de maandbundel heeft een week geduurd. o_O .

Bij eerdere dagbundels kreeg ik ook het bericht na afloop dat de maandbundel was verlopen, maar dat bericht kwam wel meteen na afloop van de 24 uur. Misschien iets om te signaleren aan de technische dienst?



In ieder geval bedankt voor de hulp, en de leon bedankt voor de suggestie.



groetjes
Hoi,



ik kreeg zojuist een smsje en email van simyo met de mededeling dat mijn simyo maandbundel [sic] was verlopen. Wanneer ik nu een nieuwe dagbundel probeer  te kopen, lukt het wel. Het lijkt er dus op dat daar het probleem zat: om de een of andere reden heeft het systeem mijn dagbundel als maandbundel geregistreerd.



Wel opmerkelijk, trouwens: de dagbundel werd geregistreerd als maandbundel, en de maandbundel heeft een week geduurd. o_O .

Bij eerdere dagbundels kreeg ik ook het bericht na afloop dat de maandbundel was verlopen, maar dat bericht kwam wel meteen na afloop van de 24 uur. Misschien iets om te signaleren aan de technische dienst?



In ieder geval bedankt voor de hulp, en de leon bedankt voor de suggestie.



groetjes




Hoi anzi,



Ik zie het ook, alleen zie ik hem wel als een dagbundel, die dus 4 dagen te laat is uitgegaan.. Je hebt een mysterie aan je simkaart hangen 😉 Ik zet dit zeker door, maar denk zelf dat er iets is blijven hangen in het systeem. Je dagbundel had als einddatum namelijk wel 20-6-2013. Heel vervelend dat jij daardoor geen nieuwe bundel aan kon schaffen. Onze excuses daarvoor.



Als je veel gebruik maakt van internet is het misschien geen gekke suggestie van de leon, om toch naar sim only over te stappen. Je hoeft het dan niet steeds opnieuw te activeren.



Groetjes,

Charlene

Reageer