Skip to main content
Ik ben afgelopen week een paar dagen weg geweest en heb een vraag over de internetdagbundels

Waarom kun je niet als je nog een dagbundel hebt alvast de volgende dagbundel voor de volgende dag aanvragen?

Ik was nu, omdat dit aanvragen niet in een keer goed ging € 12 euro kwijt aan het aanvragen van een internetdagbundel.

Kunnen jullie misschien ook de mogelijkheid van een weekbundel maken bv 100 mb voor € 5?
Ik ben afgelopen week een paar dagen weg geweest en heb een vraag over de internetdagbundels

Waarom kun je niet als je nog een dagbundel hebt alvast de volgende dagbundel voor de volgende dag aanvragen?

Ik was nu, omdat dit aanvragen niet in een keer goed ging € 12 euro kwijt aan het aanvragen van een internetdagbundel.

Kunnen jullie misschien ook de mogelijkheid van een weekbundel maken bv 100 mb voor € 5?




Hoi toetjes,



Welkom op het forum:)



Op het moment hebben we voor prepaid de gelegenheid om een dagbundel voor internet aan te schaffen, of een maandbundel.

De dagbundel is 24 uur geldig tot een maximum van 20 MB. De maandbundel 30 dagen tot een maximum van 200 MB. Wanneer er nog een bundel loopt, kun je geen nieuwe aanschaffen. Dus een dubbele bundel aanschaffen is niet mogelijk. Ik zie wel dat jij nu internetkosten hebt gemaakt zonder bundel, omdat er op 7-8 geen dagbundel aanstond. Ik kan me voorstellen dat je daarvan schrikt.

Het is op het moment niet mogelijk om die internetbundels automatisch te verlengen. Een maandbundel zorgt er al voor dat je er in ieder geval een maand lang niet aan hoeft te denken. En als je echt een fanatieke internetter bent, is het misschien toch handig om over te stappen naar een Sim Only abo?



Groetjes,

Charlene
Hallo Charlene,



Op de 2 dagen dat de internetdagbundel niet aanstond heb ik alleen maar geprobeerd om een nieuwe dagbundel aan te schaffen, dat is wel heel duur geweest.



Met vriendelijke groet,



Toetje
Hoi toetje,



Vervelend dat je deze kosten hebt gemaakt.



Ik wil je aanraden een kijkje te nemen op Mijn Simyo, omdat onze maandbundels voor het mobiel internet namelijk in prijs zijn verlaagd (meer informatie vind je ook hier).

Wellicht is dit nu wel een interessant alternatief voor je ten opzichte van de dagbundel? 🙂
hai kim,



Ik heb het gezien, voor de volgende keer inderdaar een goed alternatief.



Groetjes



Toetje
hai kim,



Ik heb het gezien, voor de volgende keer inderdaar een goed alternatief.



Groetjes



Toetje




Hoi Toetje,



Ja, er zijn ook twee varianten, dus dat is wel een verrijking vind ik.

Succes ermee,



Groetjes,

Charlene

Reageer