Skip to main content
Hallo, mijn dochter heeft een samsung galaxy s en ik heb haar internet bundel opgewaardeerd maar toch doet haar whats app het alleen als ze verbinding heeft met wifi hoe is dit mogelijk, was bij haar vorige telefoon ook al maar toen dachten we dat het kwam omdat het een blackberry was en je daar een blackberry internet bundel voor zou moeten hebben.
Is de telefoon goed ingesteld op mobiel internet? Kan ze überhaupt  internetten via het mobiele netwerk?
Is de telefoon goed ingesteld op mobiel internet? Kan ze überhaupt  internetten via het mobiele netwerk?





we hebben zojuist alles ingevuld zoals ik hier ergens gevonden heb de instellingen van mobiel internet maar deze doet het idd niet.
Zonder mobiel internet geen Whatsapp buiten WiFi.:rolleyes:

Eerst moet dat aan de praat. Toestel al een keer helemaal uit en weer aangezet na de instellingen?



Staat internet aan in haar Mijn Simyo? 
Hallo, mijn dochter heeft een samsung galaxy s en ik heb haar internet bundel opgewaardeerd maar toch doet haar whats app het alleen als ze verbinding heeft met wifi hoe is dit mogelijk, was bij haar vorige telefoon ook al maar toen dachten we dat het kwam omdat het een blackberry was en je daar een blackberry internet bundel voor zou moeten hebben.



we hebben zojuist alles ingevuld zoals ik hier ergens gevonden heb de instellingen van mobiel internet maar deze doet het idd niet.



Hoi JillvT,



Wat vervelend, dat je dochter geen verbinding krijgt met internet. De instellingen had je al nagekeken, zie ik. En ik zie dat je zelf de optie op Mijn Simyo hebt aangezet. Wat je eens kunt proberen is het toestel helemaal uitschakelen, de batterij er ook even uit als dat kan, en daarna weer aanzetten. Dan kan de simkaart zich opnieuw aanmelden op het netwerk.

Mocht dit niets opleveren, dan wil ik je vragen om de simkaart in een ander toestel te proberen, en te kijken wat voor melding je dan krijgt.



Ik hoor van je,



groetjes,

Charlene

Reageer