Skip to main content
Hallo, ik heb een vraag. Ik heb sinds gister een nieuwe telefoon en een nieuw abonnement. Vanaf gister avond staat mijn internet aan. Vanochtend om 9 uur kreeg ik een smsje dat 75% van mijn internetbundel verbuikt is. Om 9:02 was dit 100%. Ik heb vanacht gewoon geslapen. Ik snap niet hoe dit kan. Mijn bundel heeft maar 200MB maar dat is toch geen reden dat binnen 12 uur een internetbundel op kan zijn?
Weet niet wat voor telefoon je gebruikt maar kan het niet zijn dat er een paar apps een update gedaan heeft, zo ja dan ben je zo dor 200 mb heen
Hallo, ik heb een vraag. Ik heb sinds gister een nieuwe telefoon en een nieuw abonnement. Vanaf gister avond staat mijn internet aan. Vanochtend om 9 uur kreeg ik een smsje dat 75% van mijn internetbundel verbuikt is. Om 9:02 was dit 100%. Ik heb vanacht gewoon geslapen. Ik snap niet hoe dit kan. Mijn bundel heeft maar 200MB maar dat is toch geen reden dat binnen 12 uur een internetbundel op kan zijn?



Welkom op het forum iris88,



Naast de door erickiel gegeven punten, moet je met het volgende rekening houden. Het aantal mb's is voor deze maand naar rato berekend. Je internet bundel is op 25/1/13 toegevoegd. Je hebt daarom 45 mb gekregen. Uiteraard worden de kosten voor de internet bundel ook naar rato berekend.



Per de 1ste van de eerstvolgende maand ontvang je de nieuwe mb's.



Groetjes,



Alex
Klopt vanaf morgen heb ik weer nieuwe mb's. Bedankt voor jullie reacties.



groetjes Iris
Geen dank iris88.



Groetjes,



Alex

Reageer