.

Beantwoord

Internet bundel aangezet, waarom krijg ik nog geen verbinding met mobiel internet?

  • 13 September 2014
  • 1 reactie
  • 154 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
Ik had internet blundell aanpassen .ik heb gepropreren maar internet doet het hellemaal niet.??misschien kunt iemand mij helpen.??
icon

Beste antwoord door Kim 15 September 2014, 11:59

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Hoi nang,

Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Internet, zodat klanten met eenzelfde vraag makkelijker een antwoord kunnen vinden.

Vervelend dat je nog geen verbinding krijgt met mobiel internet :(

Ik zie dat je de Internetbundel hebt aangezet eind augustus, maar nog niet de optie "Internet op je mobiel - Nederland" op Mijn Simyo.
Deze optie kan je aanzetten onder het tabblad Mijn instellingen & simkaart.

Zet na het aanzetten van de optie je telefoon even uit en weer aan.

Hoor graag van je of je dan wel verbinding krijgt! 🙂

Reageer