.

Beantwoord

Internet buitenland uit op Mijn Simyo..wel WIFI?

  • 17 December 2013
  • 4 reacties
  • 1145 Bekeken

Hallo,
We gaan vrijdag op vakantie naar het buitenland en ik zag dat er bij Simyo geen tijdelijk  internet voor het buitenland aangeschaft kan worden. We hebben WIFI in het appartement. Nu is mijn vraag: als ik op Mijn Simyo buitenland internet uitschakel, kan ik dan wel internet ontvangen via WIFI?

Groetjes, Caroline
icon

Beste antwoord door MartijnR 17 December 2013, 12:28

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Jazeker is dat mogenlijk, WiFi gaat via het internet verkeer en 3G via telecomproviders. Het is wel aan te bevelen om dan internet op je persoonlijke pagina uit te zetten, omdat je dan ook niet per ongeluk op het internet kan komen en zo hoge kosten kan voorkomen.
Badge +6
Hallo,
We gaan vrijdag op vakantie naar het buitenland en ik zag dat er bij Simyo geen tijdelijk  internet voor het buitenland aangeschaft kan worden. We hebben WIFI in het appartement. Nu is mijn vraag: als ik op Mijn Simyo buitenland internet uitschakel, kan ik dan wel internet ontvangen via WIFI?

Groetjes, Caroline


Hoi Caroline1967,

Welkom op het forum!
Waar ga je naar toe op vakantie? Zoals Martijn® aangeeft kan je in het buitenland gebruik maken van WIFI in het buitenland. Wanneer de optie 'Internet op je mobiel-Buitenland' en de optie Roaming uitstaan dan kan je geen kosten maken. Fijne vakantie 🙂.

@ Martijn® bedankt voor je antwoord.
Hallo,
We gaan vrijdag op vakantie naar het buitenland en ik zag dat er bij Simyo geen tijdelijk internet voor het buitenland aangeschaft kan worden. We hebben WIFI in het appartement. Nu is mijn vraag: als ik op Mijn Simyo buitenland internet uitschakel, kan ik dan wel internet ontvangen via WIFI?

Groetjes, Caroline
ik zou het ook uit zetten ben net naar tenerief geweest kreeg voor168 mb  een rekening van 60 euro veeeeeeelste duur
Badge +6
ik zou het ook uit zetten ben net naar tenerief geweest kreeg voor168 mb  een rekening van 60 euro veeeeeeelste duur

Hoi mike007,

Internet in het buitenland is inderdaad helaas geen goedkope aangelegenheid. De tarieven zijn overigens ook hier te vinden 🙂.

Reageer