Skip to main content
Ik heb sinds 24 juli internet buitenland aan staan, maar deze werkt niet in het buitenland.

ik heb diverse providers uitgeprobeerd in duitsland, maar blijf de melding "verbinding verbroken omdat dienst niet beschikbaar is" houden.

graag wil ik weten wat we moeten doen om het internet aan het werken te krijgen.

Heb een htc desire c.

I.v.m. persoonlijke omstandigheden zou ik het zeer prettig vinden om dit zo snel mogelijk werkende te hebben.



Wie kan mij hiermee helpen!
Ik heb sinds 24 juli internet buitenland aan staan, maar deze werkt niet in het buitenland.

ik heb diverse providers uitgeprobeerd in duitsland, maar blijf de melding "verbinding verbroken omdat dienst niet beschikbaar is" houden.

graag wil ik weten wat we moeten doen om het internet aan het werken te krijgen.

Heb een htc desire c.

I.v.m. persoonlijke omstandigheden zou ik het zeer prettig vinden om dit zo snel mogelijk werkende te hebben.



Wie kan mij hiermee helpen!




Hoi w dijkslag,



Ik heb je internet in het buitenland-optie even opnieuw aan je aansluiting gekoppeld. Zou je nogmaals je toestel kunnen uitschakelen, en dan na een tijdje weer aan kunnen zetten? Ik hoor graag van je of het dan wel lukt.



Groetjes,

Charlene
Hallo Charlene,



Het werkt!!

Hartelijk bedankt voor je hulp.



Had zelf dus al diverse malen van alles geprobeerd, via apn instellingen etc toestel aan uit.

Maar nu jullie dus de  internet optie opnieuw hebben  gekoppeld aan mijn nummer, is het uiteindelijk gaan werken.



groetjes

Wilma Dijkslag
Hallo Charlene,



Het werkt!!

Hartelijk bedankt voor je hulp.



Had zelf dus al diverse malen van alles geprobeerd, via apn instellingen etc toestel aan uit.

Maar nu jullie dus de  internet optie opnieuw hebben  gekoppeld aan mijn nummer, is het uiteindelijk gaan werken.



groetjes

Wilma Dijkslag




Hoi Wilma,



Gelukkig! 🆒

Nu weet je ons te vinden, hè?



Groetjes,

Charlene
Hallo Charlene,



Het werkt!!

Hartelijk bedankt voor je hulp.



Had zelf dus al diverse malen van alles geprobeerd, via apn instellingen etc toestel aan uit.

Maar nu jullie dus de  internet optie opnieuw hebben  gekoppeld aan mijn nummer, is het uiteindelijk gaan werken.



groetjes

Wilma Dijkslag




Hoi Wilma,



Gelukkig! 🆒

Nu weet je ons te vinden, hè?



Groetjes,

Charlene





Kan je dat ook voor mij doen? alvast bedankt!
mobiel uit en dan weer aan zetten was al voldoende. sorry voor de spam
Kan je dat ook voor mij doen? alvast bedankt!

mobiel uit en dan weer aan zetten was al voldoende. sorry voor de spam



Hoi Erwin_1975,



Iets vragen is geen spammen, hoor ;)

Fijn dat je de oplossing al hebt gevonden.



Groetjes,

Charlene
Ik heb op mijn persoonlijke pagina ook de knop aanstaan voor internet in het buitenland. Maar heb al een paar dagen geen internet.

Is er bij mijn aansluiting ook iets niet goed gegaan? Opnieuw opstarten van mijn telefoon helpt helaas niet.
Ik heb een vergelijkbaar probleem. Ik heb mijn databundel voor het eerst aangezet en volgens jullie FAQ zou ik hem meteen moeten kunnen gebruiken. Mijn simyo-dashboard geeft ook aan dat dit zo is gezien ik een aandeel mb's voor de resterende maand heb toebedeeld gekregen. Echter lees ik nog steeds, niet verbonden omdat dienst niet beschikbaar is...
Ik heb op mijn persoonlijke pagina ook de knop aanstaan voor internet in het buitenland. Maar heb al een paar dagen geen internet.

Is er bij mijn aansluiting ook iets niet goed gegaan? Opnieuw opstarten van mijn telefoon helpt helaas niet.




Welkom op het forum BartjanB,



Ik heb je aansluiting even bekeken. Ik zie dat er op 2 augustus internet verbindingen zijn geregistreerd. Kun je inmiddels inderdaad gebruik maken van internet?



Ik heb een vergelijkbaar probleem. Ik heb mijn databundel voor het eerst aangezet en volgens jullie FAQ zou ik hem meteen moeten kunnen gebruiken. Mijn simyo-dashboard geeft ook aan dat dit zo is gezien ik een aandeel mb's voor de resterende maand heb toebedeeld gekregen. Echter lees ik nog steeds, niet verbonden omdat dienst niet beschikbaar is...



Welkom op het forum D de Vries,



Ik zie dat je vandaag contact hebt gehad met de telefonische klantenservice. Mijn collega heeft vervolgens weer contact gehad met de technische dienst. De technische dienst heeft een aanpassing gedaan op het netwerk. Dit zou ervoor moeten zorgen dat je kunt internetten. Kan je even laten weten of het inderdaad werkt?



Groetjes,



Alex
Het klopt dat ik van het internet gebruik kan maken. Het bleek dat ik alleen kan internetten wanneer ik mijn dataroaming aan heb staan. Ik dacht in eerste instantie dat ik zonder dat dataroaming aan stond ook gebruik kon maken van het internet. Ik dacht ook dat wanneer ik dataroaming uit heb staan ik toch kon internetten, maar dat dit dan alleen kon als ik met een app ook specifiek internet wilde gebruiken en dat dan de andere apps op de achtergrond geen internet zouden gebruiken.

Maar bedankt voor het kijken en reageren.
Het klopt dat ik van het internet gebruik kan maken. Het bleek dat ik alleen kan internetten wanneer ik mijn dataroaming aan heb staan. Ik dacht in eerste instantie dat ik zonder dat dataroaming aan stond ook gebruik kon maken van het internet. Ik dacht ook dat wanneer ik dataroaming uit heb staan ik toch kon internetten, maar dat dit dan alleen kon als ik met een app ook specifiek internet wilde gebruiken en dat dan de andere apps op de achtergrond geen internet zouden gebruiken.

Maar bedankt voor het kijken en reageren.




Hoi BartjanB,



De optie dataroaming zorgt er gewoon voor dat je data kunt gebruiken op een ander netwerk dan je eigen netwerk.

Als die uitstaat, kun je niet op een vreemd netwerk.

Gelukkig werkt het nu :)



Groetjes,

Charlene

Reageer