Skip to main content
Is mobiel internetten op je mobiel inmiddels mogelijk? Begrijp buiten bundel en zonder wifi
Welkom op het forum Aimée,



Het is mogelijk om gebruik van het internet te maken indien de optie "internet op je mobiel" op jouw persoonlijke pagina aan staat. Indien dit niet is wat je bedoelt, zou je dan jouw vraag nogmaals kunnen formuleren?
Vraagsteller informeert naar internetten in het buitenland (helaas is dit niet duidelijk in de vraag zelf, maar wel in het onderwerp). Antwoord: Is dus niet mogelijk op dit moment maar zit er wel aan te komen.

Groeten uit het buitenland (Schotland).
Klopt wat je zegt Scotsman.
Is het mogelijk om (bij benadering uiteraard) een datum te geven? Zal dit bijvoorbeeld voor de zomervakantie geregeld zijn?
Beetje teleurstellend inderdaad. Zit in Oostenrijk en was er van uit gegaan dat mobiel internetten gewoon zou werken. We zitten immers op het KPN netwerk. Is toch niet meer van deze tijd dat je geen internet tot je beschikking hebt? En wanneer er geen roaming agreements zijn, en mensen de hoofdprijs moeten betalen, is dat toch een keuze die je aan de mensen zelf mag overlaten? Je zal maar net op dat belangrijke mailtje van 100kb zitten te wachten. Heb daar in een enkel geval best geld voor over.

Maar goed, er wordt gezegd dat het komt. Hoop dat het met een maandje geregeld is. Verder uiterst tevreden over Simyo.
Ik ben het Manuel eens. Ik vind het een beetje vreemd. Net of het door KPN wordt tegengehouden. 



Ik ben in januari ook in Oostenrijk geweest en ik kreeg nota bene een sms dat ik voor 10 euro 100mb kon kopen :-S. Dan word je dus mooi op het verkeerde been gezet!
Hoi HannoZandbergen, Manuel en Joris78,



Ik kan geen exacte datum doorgeven helaas. We doen ons best om het mogelijk te maken.



@Joris78. Ik vermoed dat deze sms afkomstig is van je vorige provider. Je zou hierover even contact op moeten nemen met je vorige provider.



Groetjes,



Alex

Reageer