.

Beantwoord

Internet buiten bundel

  • 27 November 2012
  • 1 reactie
  • 271 Bekeken

Badge
Hallo Simyo,

Ik kreeg vandaag om 17:01 een sms bericht van jullie dat mijn internetbundel van deze maand volledig gebruikt is. Volgens mijn verbruik in 'Mijn Simyo'  is te zien dat ik VOOR deze tijd al kosten buiten mijn bundel heb gemaakt.  Toen ik het bericht las, heb ik gelijk mijn dataverbinding uit gezet, maar het kwaad was helaas al geschied. 

Het zou er dus op neer komen dat ik constant mijn data moet bijhouden, dit kan echter alleen via internet, dus ik zou of een computer bij de hand moeten houden, of data moeten verbruiken om te kijken of ik al aan mijn maximale dataverbruik zit, via mijn mobiele internet.

Graag zou ik hier een passende oplossing voor zien.

Groet, Mayke Lemmers
icon

Beste antwoord door Alex 30 November 2012, 17:17

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Mayketjee,

Het verbruik wordt helaas niet real time berekend. Het is hierdoor mogelijk dat het sms bericht wat later wordt verstuurd. We hebben nog een app zodat je via je telefoon kan bijhouden wat je verbruik is. Je zou natuurlijk kunnen inloggen op je persoonlijke pagina vanaf je toestel.

Groetjes,

Alex

Reageer