Ik heb nu al heel veel boze reacties gelezen van mensen die een enorme verrassing krijgen vanwege torenhoge kosten voor prepaid internetgebruik.
Mijn DRINGENDE vraag aan Simyo is: Willen jullie ons als prepaid gebruikers svp de optie geven om bij een beltegoed dat onder de 2 Euro komt, meteen alle internettoegang te blokkeren?
Ik heb het fenomeen zelf met mijn zoontje ondervonden, gelukkig kwam ik er redelijk gauw achter en was de schade "maar" 11 Euro.
Daarmee samen de volgende vraag: waarom kunnen internetbundels niet wat flexibeler zijn?
In plaats van 1 maand geldigheid die optie gewoon aan de gebruiker te laten om een paar keer per maand op te waarderen?
Als een gebruiker een bundel gauw opmaakt, koopt hij toch gewoon weer een nieuwe?
Ik zou een bundel van (bijv.) 1 GB willen kopen en de vrijheid hebben om dat in eigen tempo op te maken (met een geldigheidsduur van een aantal maanden, maar niet één maand!).
Beste antwoord door Natascha
Bekijk originele reactie