Skip to main content
Hoi,



Ik heb sinds kort dat mijn telefoon (iPhone 4S) geen gebruik kan maken van het internet. Bovenin staat wel dat ik ontvangst heb en er staat ook 3G, maar als ik internet op mijn telefoon open kan er geen webpagina worden geladen. Ook apps die internet gebruiken, zoals whatsapp, doen het niet. Mijn bundel is nog niet op, dus daar kan het ook niet aan liggen. Toch kan ik al een aantal dagen niet op het internet zonder WiFi. Wat kan ik hiet aan doen?



Alice
Hoi AliceD, welkom op het Simyo forum 🙂!



Wat onhandig dat je wel 3G op je telefoon hebt, maar niet online kunt komen. In dit topic leg ik uit waar je allemaal op moet letten om online te komen met je iPhone. Zou je die stappen door willen lopen?



Ik heb zojuist je simkaart opties gereset. Doe je telefoon voor 15 minuten uit, zodat je simkaart de instellingen kan verwerken.



Laat je me weten of het is gelukt om op internet te komen?
Nee het is me helaas niet gelukt. Het is me wel opgevallen dat er toch geen 3G bovenin dat balkje staat. Mijn instellingen kloppen wel volgens dat toppic. Ook na het 15 minuten uitzetten deed het internet het alsnog niet. Nog andere opties?
Hoi AliceD,



Jammer dat het nog niet lukt. Op het netwerk staat alles goed. Ik heb iets gewijzigd in je instellingen. Wil je hiervoor je toestel even uit- en aanzetten? Je simkaart gaat zich dan opnieuw aanmelden op het netwerk :)



Als je nog geen internetverbinding kan maken, wil je dan je simkaart in een ander toestel plaatsen. Zo kunnen wij specifieker kijken waar het probleem ligt. Als je simkaart in een ander toestel ook geen verbinding maakt, dan ligt het aan je simkaart. Andersom kan het ook aan je toestel liggen.



Laat je weten of het helpt? 🙂
Het is gelukt. Heel erg bedankt!
Hi AliceD, Super om te lezen! Naomi zegt: "Geen dank, maar altijd leuk."



Goede feestdagen, met internet;)

Reageer