.

Beantwoord

Intenetbundel tijdelijk verhogen

  • 24 July 2013
  • 3 reacties
  • 560 Bekeken

Reputatie 1
Badge
Hallo,
Kan ik mijn intenetbundel van mijn abo 200 min/sms+ 500 MB intenet ook maar 1 maand naar 1000 MB verhogen en na die maand weer verlagen naar 500 MB? Ik heb een jaarabo. En hoe lang van te voren moet ik dit opgeven? Als ik tijdens mijn vakantie geen wifi zou hebben, wil ik niet voor onverwacht hoge kosten komen te staan.
Alvast bedankt.:o
groetjes
icon

Beste antwoord door Natascha 25 July 2013, 15:41

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Beste Mototje7,

Als je voor de 25e je bundel wijzigd gaat deze de eerstvolgende maand in.
Met een een jaarabonnement mag dit 1x per maand zonder kosten of verlening van het contract.

Kijk even op deze site voor de tarieven, want internet in het buitenland gaat niet van je bundel af !!!

http://www.simyo.nl/tarieven/sim-only?tag=Buitenland%20tarieven
Reputatie 1
Badge
Kan dat dan vandaag 25-7 nog,voor verhogen in augustus, of ben ik dan net te laat?
Badge +6
Hallo,
Kan ik mijn intenetbundel van mijn abo 200 min/sms+ 500 MB intenet ook maar 1 maand naar 1000 MB verhogen en na die maand weer verlagen naar 500 MB? Ik heb een jaarabo. En hoe lang van te voren moet ik dit opgeven? Als ik tijdens mijn vakantie geen wifi zou hebben, wil ik niet voor onverwacht hoge kosten komen te staan.
Alvast bedankt.:o
groetjes


Hoi Motortje7,

Het is mogelijk om vandaag nog je bundel te verhogen dan zal deze op 1 augustus in gaan. Wil je dat de wijziging op 1 augustus moet ingaan dan dien je bundel wel vandaag te wijzigen anders gaat de wijziging pas in op 1 september.
Bij een jaar abonnement heb je ook de mogelijkheid om je bundels te verhogen of te verlagen.

@ Martijn® bedankt voor het meedenken.

Reageer