.

Beantwoord

instellingen voor Seissiger wildcamera

  • 6 December 2013
  • 1 reactie
  • 1796 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Ik heb een nieuwe zgn "wildcamera" om mijn vijver met koi's in de gaten te houden.
Deze camera vraagt om de volgende instellingen.  De camera slaat beelden op 16gb kaart ,maar verstuurt ook een email en mms.
Voor beide zijn er verschillende gegevens nodig.  Standaard zijn een aantal Duitse aanbieders ingegeven maar dit zal moeten verandere.
server/poort/APN/
Heeft iemand suggesties ?
icon

Beste antwoord door Kim 9 December 2013, 12:34

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Hoi geer,

Allereerst welkom op het forum! :)

Ik raad je aan de volgende instellingen te gebruiken voor mobiel internet:
- Bij Verbindingsnaam: voer Mobiel Internet in (wordt ook wel aangeduid als profielnaam, netwerkaccount, of connection name in sommige toestellen)
- Bij Gebruikersnaam/login: voer niets in
- Bij Wachtwoord: voer niets in
- Bij Gegevensdrager: kies GPRS (wordt ook wel aangeduid als type overdracht of bearer in sommige toestellen)
- Bij Toegangspuntnaam: voer internet in (wordt ook aangeduid als APN, access point name, of GPRS/EDGE-toegangspunt in sommige toestellen)
- Bij IP-adres: voer 0.0.0.0 in. (wordt ook aangeduid als IP server, proxy (primair) gateway, of inbelnummer in sommige toestellen)
- Bij Proxy- of IP Poort: voer niets in.
- Bij Startpagina: voer http://mobiel.simyo.nl in (wordt ook aangeduid als URL, homepage, of relay address in sommige toestellen)
- Soms is het nodig hierna het betreffende profiel waarin deze instellingen zijn opgeslagen nog handmatig te activeren
- Zet het toestel uit en weer aan. Na ongeveer 15 minuten kunt u gebruik maken van Mobiel Internet

En onderstaande instellingen voor MMS:
Naam invoerveld in het toestel: Handmatig invoeren
Profiel Naam (Naam Proxy): SIMYO MMS
Homepage (URL, startpagina): http://mp.mobiel.kpn/mmsc
IP-adres: 10.10.100.20
Dragergegevens: GPRS
Gebruikersnaam: Niets invoeren
Password: Niets invoeren
GPRS-toegangspunt / APN: portalmmm.nl
Beveiliging (security option): Niet beveiligd
Sessie modus (connection mode): When needed
Poortnummer: 9201 of 5080 *
* Poortnummer is afhankelijk van type browser. Poortnummer 5080 komt vaak voor bij Nokia toestellen.

Ik hoor graag van je of het werkt! 🙂

Reageer