.

Beantwoord

Instellingen internet voor wifi en netwerk

  • 20 October 2013
  • 3 reacties
  • 376 Bekeken

Badge
Hallo,
Sinds een tijdje heb ik een nieuwe mobiel met wifi. Ik heb hier codes voor toegestuurd gekregen, maar die heb ik per ongeluk verwijderd voor ik ze kon activeren. Nu doet mijn wifi het niet. Kan ik deze codes opnieuw toegestuurd krijgen?
icon

Beste antwoord door de leon 20 October 2013, 23:07

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
De activeringscodes waar u het over hebt, werken meestal niet met smartphones en hebben niets met WiFi te maken. Dit zult u zelf op uw toestel in moeten stellen. Hier hebt u een wachtwoord voor nodig van uw modem / router.
Reputatie 7
Badge +9
Uw telefoontoestel vindt zelf alle beschikbare Wifi netwerken in uw buurt. Kies de 'naam' van uw eigen netwerk uit. Het wachtwoord (meestal een hoop cijfers / letters) vindt u op een sticker achter of onder op uw modem / router. Succes.
Badge +8
Hallo,
Sinds een tijdje heb ik een nieuwe mobiel met wifi. Ik heb hier codes voor toegestuurd gekregen, maar die heb ik per ongeluk verwijderd voor ik ze kon activeren. Nu doet mijn wifi het niet. Kan ik deze codes opnieuw toegestuurd krijgen?


Hoi Bloempje,

Is het gelukt met de tips van de leon?
Anders hoor ik graag van je welk toestel je gebruikt, dan verwijs ik je naar de juiste instellingen voor internet via het netwerk. De wifi werkt inderdaad met het wachtwoord van je modem. :)

Groetjes,
Charlene

Reageer